2777
2789

بلاتکلیف

موسی خطاب به پروردگار در طور سینا میگوید : ارنی ( خود را به من نشان بده ) ، پروردگار میفرماید : لن ترانی ( هر گز مرا نخواهی دید ) / سعدی : چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب {لن ترانی} / حافظ : چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر ، تو صدای دوست بشنو نه جواب {لن ترانی} / مولانا : ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد ، تو که با منی همیشه 🕊️ چه {تری } چه { لن ترانی}. مثل سعدی : عاقلانه / مثل حافظ : عاشقانه / مثل مولانا : عارفانه 🦋

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

یعنی ف.احشه

یه معنی دیگه هم داره اونو یادم نیست

امروز کارهای زیادی دارم، باید حافظه ام را سلاخی کنم، روحم را منجمد کنم، و سپس بیاموزم که دوباره زندگی کنم....[آنا آخماتورا]

جدی چرا من یچیز دیگه برداشت کردم فکردم مثبت هبجدس😐😐😂😂🤣🔪

نه فکرت درسته

از رو همون مسأله این ضرب المثل استخراج شده 😂

موسی خطاب به پروردگار در طور سینا میگوید : ارنی ( خود را به من نشان بده ) ، پروردگار میفرماید : لن ترانی ( هر گز مرا نخواهی دید ) / سعدی : چو رسی به طور سینا ارنی مگو و بگذر که نیرزد این تمنا به جواب {لن ترانی} / حافظ : چو رسی به طور سینا ارنی بگو و بگذر ، تو صدای دوست بشنو نه جواب {لن ترانی} / مولانا : ارنی کسی بگوید که تو را ندیده باشد ، تو که با منی همیشه 🕊️ چه {تری } چه { لن ترانی}. مثل سعدی : عاقلانه / مثل حافظ : عاشقانه / مثل مولانا : عارفانه 🦋

یعنی تکلیف نامشخص

معطل

وقتی نمیدونی چیکار باید بکنی

شرایط نامعلوم


لطفاً زیر 22 سال در تاپیکهای من شرکت نکنند، با تشکر. چون تجربه هاشون کاملا متفاوته.                وقتی به این فکر میکنم که یه عده از آدما وااااقعا فاقد درک و فهم و شعور هستند، خیییلی از این دنیا میترسم.     آقایون، درخواست دوستی ندید                  کاربر جدید نیستم دوستای گلم

اها ینفر ک جنس مخالف خواسته بگه از بلاتکلیفی درت میارم اینو گفت یجوری شدم😂

طرف لر نبود ؟😂

امروز کارهای زیادی دارم، باید حافظه ام را سلاخی کنم، روحم را منجمد کنم، و سپس بیاموزم که دوباره زندگی کنم....[آنا آخماتورا]

یعنی ف.احشهیه معنی دیگه هم داره اونو یادم نیست

یااا ابلفضل!!!

کی اینو بهت گفته؟؟؟

این یه اصطلاح عامیانس به معنی تکلیف نامعلوم

لطفاً زیر 22 سال در تاپیکهای من شرکت نکنند، با تشکر. چون تجربه هاشون کاملا متفاوته.                وقتی به این فکر میکنم که یه عده از آدما وااااقعا فاقد درک و فهم و شعور هستند، خیییلی از این دنیا میترسم.     آقایون، درخواست دوستی ندید                  کاربر جدید نیستم دوستای گلم

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز