f_sh80 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/24 تعداد پست: 644 عنوان اگزمای دست 122 بازدید | 24 پست سلام. من اگزمای دست دارم.ده نمونه کرم زدم بهترمیشه ولی خوب نمیشهکسی تجربه شو نداره آقایان لطفا درخواست ندین 1404/11/09 | 23:00 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
nastaram عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 50307 کرم ثمین فقط «ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»
14_moonlight عضویت: 1403/11/11 تعداد پست: 146 اره من نزدیک ۱۰ ساله دارم،بهتر میشه ولی کامل خوب نمیشه متاسفانه
f_sh80 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/24 تعداد پست: 644 کرم ثمین فقط همینم میزنم فقط بهتر میشه آقایان لطفا درخواست ندین
f_sh80 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/24 تعداد پست: 644 اره من نزدیک ۱۰ ساله دارم،بهتر میشه ولی کامل خوب نمیشه متاسفانه من بعد کرونا آقایان لطفا درخواست ندین
nazaninzahra79 عضویت: 1392/11/04 تعداد پست: 88835 کرپ اوره ثمین ۱۰درصد لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.
f_sh80 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/24 تعداد پست: 644 کرپ اوره ثمین ۱۰درصد برا شماکامل خوب شده یا نه آقایان لطفا درخواست ندین
nazaninzahra79 عضویت: 1392/11/04 تعداد پست: 88835 من بعد کرونا صابون و مایعات یا ادویجات تو غدات زیاد نیست،؟ لطفا دعا کنید شوهرم کار پیدا کنه هوا سرد شده پیک موتوری سختا. بیزحمت بازم دعا کنید زودتر بریم پیش شوهرم.
نازگل123 عضویت: 1396/05/10 تعداد پست: 74086 ثمین خوبه بعدم دستکش استفاده کن دستتم زیاد تو اب نکن من قدیما دستم جوری خشک میشد زمستونا که خون میزد از انگشتام بیرون
f_sh80 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/24 تعداد پست: 644 صابون و مایعات یا ادویجات تو غدات زیاد نیست،؟ خسته شدم ازبس مراعات کردم🫤😕🫤 آقایان لطفا درخواست ندین
f_sh80 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/24 تعداد پست: 644 ثمین خوبه بعدم دستکش استفاده کن دستتم زیاد تو اب نکن من قدیما دستم جوری خشک میشد زمستونا که خون میزد ... وسواسسسسس آقایان لطفا درخواست ندین
nastaram عضویت: 1398/12/24 تعداد پست: 50307 همینم میزنم فقط بهتر میشه چک کن ب چی حساس تره استفاده نکن ، مثلا مایع دستشویی ظرفشویی اینا.بعد خب باید روتین باشه برات استفاده از اون کرم ، ب چشم درمان نگاش نکن بعنوان مرطوب کننده بزن ب دستت همیشه «ممکن است امروز هوا طوفانی باشد ، اما تا ابد که باران نخواهد بارید...🕊️🤍»
f_sh80 مدیر استارتر عضویت: 1398/09/24 تعداد پست: 644 اگزمات چجوریه؟ قرمز میشه بعدش خشک میشه و چاک چاک میشه آقایان لطفا درخواست ندین