2789
عنوان

شما هم اینطوری هستید

142 بازدید | 14 پست

حس خیلی بدی دارید؟

اعصابتون خورده؟

از اینکه این روزا دارم واسه امتحاناتم درس میخونم خیلی اعصابم خورده، عذاب وجدان دارم

حس میکنم یه تیکه آشغالم که دارم به زندگی ادامه میدم

از نفس کشیدنم شرمسارم

اصلا درس میخونم واسه چی؟ واسه کدوم آینده؟ این همه تلاش کن تهش که چی؟

کاش میمیردم


از خون جوانان وطن لاله دمیده... 🥀🖤

پس چ جوری اونایی ک نون میزنن تو خون میخورن دووم میارن؟؟؟!!!

و ناگهان نوبت تو می شود و خداوند با دستانی پر از نور تمام نبودن ها را جبران می کند.بمان در ایمان ،حتی وقتی چیزی نمی بینی 📌دانه ای بیچاره بودم زیر خاک ، دانه را دوردانه کردی عاقبت. 📌من که شاعر نیستم اما دم سلطان طوس لال مادرزاد را غزل سرا میکند.📌ای صفای قلب زارم،هرچه دارم از تو دارم یارضا📌 هر که را مشکل بود ؛ حلال مشکل ها علی ست دار دریای حقیقت،بحر بی پایان علی ست📌

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

بله

خیلی خشمگینم

و خیلی بده که گاهی کنترل خشمم سخت میشه

و بچه هام که گناهی ندارن اذیت میشن

و من عذاب وجدان میگیرم و داغونتر میشم و

این چرخه ادامه پیدا میکنه

میدونم خیلی ها مثل منن

گاهی میگم اصلا گل و بلبل شد این تروماهای لعنتی بچه هامونو چیکار کنیم


🍷جام لبریزم، به دست رعشه دار افتاده ام 🍷

پس چ جوری اونایی ک نون میزنن تو خون میخورن دووم میارن؟؟؟!!!

گاهی حس میکنم خدا هم فقط خدای ظالم هاست

تموم چیزهایی هم که میگن فقط وعده پوچه واسه ساکت کردن دل مظلوم

از خون جوانان وطن لاله دمیده... 🥀🖤

بله خیلی خشمگینم و خیلی بده که گاهی کنترل خشمم سخت میشه و بچه هام که گناهی ندارن اذیت میشن و من عذاب ...

ما هیچ وقت حالمون خوب نمیشه

ولی تنها دلیل ادامه دادن نسل بعده

ما که سوختیم حداقل نسل بعد ما کمی خوشحال باشه

از خون جوانان وطن لاله دمیده... 🥀🖤

گاهی حس میکنم خدا هم فقط خدای ظالم هاست تموم چیزهایی هم که میگن فقط وعده پوچه واسه ساکت کردن دل مظلو ...

ن خواهر صب میشه این شب

داستان قذافی تکرار میشه

این همه گل پرپر شده خونشون بی جواب نمیمونه،پایمال نمیشه

و ناگهان نوبت تو می شود و خداوند با دستانی پر از نور تمام نبودن ها را جبران می کند.بمان در ایمان ،حتی وقتی چیزی نمی بینی 📌دانه ای بیچاره بودم زیر خاک ، دانه را دوردانه کردی عاقبت. 📌من که شاعر نیستم اما دم سلطان طوس لال مادرزاد را غزل سرا میکند.📌ای صفای قلب زارم،هرچه دارم از تو دارم یارضا📌 هر که را مشکل بود ؛ حلال مشکل ها علی ست دار دریای حقیقت،بحر بی پایان علی ست📌

ن خواهر صب میشه این شب داستان قذافی تکرار میشه این همه گل پرپر شده خونشون بی جواب نمیمونه،پایمال نمی ...

چه فایده واقعا چه فایده

ما کربلا رو شنیدیم اما مملکت خودمون رو دیدیم

تاسوعا عاشورای ما یک روز دیگه است

از خون جوانان وطن لاله دمیده... 🥀🖤

لعنتیها تقریبا اندازه جنگ هشت ساله تو دو سه شب کشتن 😔

خود غزه تو ی دووووسااااال ۶۷ هزار کشته داد یعد ما ظرف ی هفته این همه جوون از دس دادیم

و ناگهان نوبت تو می شود و خداوند با دستانی پر از نور تمام نبودن ها را جبران می کند.بمان در ایمان ،حتی وقتی چیزی نمی بینی 📌دانه ای بیچاره بودم زیر خاک ، دانه را دوردانه کردی عاقبت. 📌من که شاعر نیستم اما دم سلطان طوس لال مادرزاد را غزل سرا میکند.📌ای صفای قلب زارم،هرچه دارم از تو دارم یارضا📌 هر که را مشکل بود ؛ حلال مشکل ها علی ست دار دریای حقیقت،بحر بی پایان علی ست📌

خود غزه تو ی دووووسااااال ۶۷ هزار کشته داد یعد ما ظرف ی هفته این همه جوون از دس دادیم

#اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید

ولی اینا اصلا آدم نیستن عین زالو برای بقای خودشون کلی جوان پرپر کردن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز