2777
2789
عنوان

پریود نشدم😭

| مشاهده متن کامل بحث + 4301 بازدید | 175 پست
اگه حامله باشی که الان معلوم میشه اما اگه بموقع قرص رو با دوز درست خورده باشی بهش اعتماد کن

فردا شبش خوردم فکنم یدونه بود یادم نی ولی خب دوبار داخل ریخت حس میکنم کم بود یا ضعیف بود جواب نداده

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فردا شبش خوردم فکنم یدونه بود یادم نی ولی خب دوبار داخل ریخت حس میکنم کم بود یا ضعیف بود جواب نداده

باید همون موقع میخوردی ندفردا شبش اگر فردا شب خوردی باید دوباره تکرار میکردی

کارشناس علوم ازمایشگاهی

وای پناه برخدا چ ریلکس. یه بار ما شک کردیم یکم کاند وم پاره شده باشه ، ساعت ۴ صبح رفتیم قرص گرفتیم . تازه ۱ روز قبل پریودیم بود. بعد عروسی. چ دلی داری تو عقد. ۲ بار کامل ریخته توش. تازه فردا قرص خوردی😂

اره قرص صد در صد جلوگیری نمیکنه مخصوصا که باید همون بعد رابطه بخوری برای همون اثرش ولی شما فرداش خوده احتمال تشکیل لقاح هست و خب چرا گذاشتی ریخته بشه حداقل بچه نمیخوای وسیله جلوگیری استفاده میکردی

لطف کنید نظر من رو لایک نکنیددددددددد

وای پناه برخدا چ ریلکس. یه بار ما شک کردیم یکم کاند وم پاره شده باشه ، ساعت ۴ صبح رفتیم قرص گرفتیم . ...

اره خب هیچکدوم بلد نبودیم منم روم نمیشد از کسی بپرسم شوهرمم که از خدا بیخبر

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   ثودک  |  14 ساعت پیش
توسط   آنشر_لی  |  12 ساعت پیش