2789

بی تربیت و بی شعور بود چه فحشایی که نمیداد کلن بچههه روانی بود خاک تو سر هی میومدم باهاش راه بیام عزیزم گلم بیشتر پرو میشد و کلا بد دهن بود از آخر یکی زدم زیر گوشش ناخودآگاه البته آروم

الان عذاب وجدان دارم

به نظرتون به مادرش میگه.؟

طبیعی است که آغازها زیبا باشند:زیرا منطقی نیست کسی نزدت بیاید و بگوید: سلام،من آدم پستی هستم...!

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میفرستادیش خونه پدر مادرش #ما صاحب مردم نیستیم

هرچقدرم بددهن بود بچه بود اگه عصابت ضعیفه از پدر و مادرش در خواست میکردی ببرنش مگه بچه توعه که زدیش؟فکر کردی چون بددهنه لایق کتک خوردنه؟

بگه بگو شعور نداری تربیتش کنی خودم میخوام ادب یادش بدم خانومای محترمی که نظر بنده رو میخونید لطفا بچهاتونو ادب کنید کم نداریم از این خانوادهای عذرخواهی میکنم بیشعور که هیچی به بچهاشون یاد نمیدن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز