2789
عنوان

درد زایمان

| مشاهده متن کامل بحث + 983 بازدید | 37 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

هزینه های سزارین زیاده، از یه طرف هم از عمل جراحی میترسم ، طبیعی هم باز میترسم مشکلی برای بچه پیش بی ...

منم از اتاق عمل خیلی میترسم با اینکه طبیعی هم درد و ترس داره ولی ترجیح میدم طبیعی بیاد. 

بد به دلت راه نده اینا همه طبیعی زاییدن هیچ اتفاقی برای مادر و بچه نیفتاد اگه خدایی نکرده بخواد اتفاقی بیفته تو سزارینم میفته اصلا ذهنتو سمت این فکرا نبر توکل کن به خودش.

فالله خیر الحافظین و هو ارحم الراحمین.

انشالله راحت و بی دردسر زایمان کنی 

منم از اتاق عمل خیلی میترسم با اینکه طبیعی هم درد و ترس داره ولی ترجیح میدم طبیعی بیاد.  بد به ...

ان شاالله هر چی خیر هست برای همه مادرا اتفاق بیفته، شما هم به سلامتی زایمان کنی  

هنوز قطعی چیزی نگفتن ک 

راهش ورزش و جوشونده ی تخم شوید و گل گاو زبان و زیره سیاه. 

پیاده روی کن از پله برو بالا. بشین پاشو کن سرپا بشین و در حالت سرپا باسنتو قر بده. پاهاتو باز کن زانوهاتو خم کن و بالا پایین برو اگه توپ داری این حرکت آخرو رو توپ انجام بده. 

هر کاری کردی و جواب گرفتی بیا به اینجا خبر بده بمون

من دیشب خوردم اما دریغ از کوچیک ترین درد 

شاید غلیظ نبوده من نیم مثقال زعفرون دم کردم تو یه لیوان و خوردم حتی اون تفاله زعفرون هم خوردم بعدش روی نوار بهداشتی گلاب ریختم گذاشتم اما بعدش دکترم گفت خیلی کارت خطرناک بوده خدا به بچه رحم کرده

،،
شاید غلیظ نبوده من نیم مثقال زعفرون دم کردم تو یه لیوان و خوردم حتی اون تفاله زعفرون هم خوردم بعدش ر ...

والا منم دیشب 2 گرم خوردم تفالشم خوردم اما گلاب رو ک میگی نکردم 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز