2789
عنوان

خاستگار

258 بازدید | 30 پست

نمیدونم چرا همش خاستگارای ۱۰ ۱۱ ۱۲ سال اختلاف سنی دارم😪😭

آدم سخت گیری نیستم فقط دوست دارم چهره طرف به دلم بشینه چهره خاصی مد نظرم نیست

مهربون و وفادار باشه

اما همش فاصله سنی زیادن از اونطرفم هر کی میاد از راه های دور هستن

منم از اختلاف سنی زیاد و راه دور متنفرم همش سرم میاد

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من از اختلاف سنی زیاد متنفرم. کلا با کسی ازدواج میکنم که دهه هشتادی باشه

جز دهه هشتاد با هیچ دهه دیگه ای کنار نمیام

همه شهر ایران جگر خسته اند، به کین سیاوش کمر بسته اند

صبور باش عجله نکن

۲۴ سالمه تازه دلم ازدواج کنم تا قبلش نه میگفتم زوده

اما الان سنم خوبه 🙆♀️ولی باشه صبر میکنم شاید ازدواجم عاشقانه شد عاشقانه بهتر از سنتیه🤭

منم اختلاف سن بیشتر از ۷ سال رو قبول ندارم... عجله نکن صبر کن... منم برام تا الان پیش نیومده... ان ش ...

منم تا نهایت ۵ سال دوست دارم نمیتونم با خیلی بزرگتر ارتباط بگیرم دست خودمم نیس

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792