2777
2789
من متاسفانه مدرک تهدید ندارم ازش ازطرفی من دوبار با فتا تماس گرفتم فقط گفتن باید بری مرجع قضایی مدار ...

پشت تلفن ک کاری نمی کنن همون وکیلم بدون مدرک برات نمی تونست کاری کنه نهایت بهت میگفت یه شاهد جور کن بیار

لیلا که شدی حال مرا میفهمی مجنون تمام قصه ها نامردند...آره مشتی😄💔

متوجه نمیشی چی میگم بیخیال


میدونی یه سری از آدما عادت دارن همه چی به نفع خودشون باشه حالا یا تربیت غلط بوده یا جامعه و اطرافیان این باور بهشون القا کرده

من متوجه شدم شما منظورت چیه اما شما نمیخوای قبول کنی طرف رفته درس خونده کتاب خریده وقت گذاشته از مهمونی و پارتی و خرید و مسافرتش زده شده دکتر و وکیل و....پس این مبلغی که میگیره برای مشاوره بهای اون سالهاست نه یک ساعت مشاوره

هر چند من خودم تو این سال ها مبلغی برای مشاوره نگرفتم چه مجازی چه مراجعه کننده حضوری اما خب آدم ها متفاوتند

(کارآموز وکالت هستم)❤🌱اصلا وکیل هم که شوم،مدام پله های دادگاه را بالا و پایین روم،حق آن را از اين و حضانت آن را از دیگری هم که بگیرم باز هم دلتنگ دم کردن چای در خانه ی توام و حق همه در مشت من و حق من در مشت دیگری ست💔(امروز ۲۱ شهریور ۴۰۲ و من به یکی از اهدافم که قبولی تو آزمون وکالت بود رسیدم،الهی شکرت،ممنونم خدا جونم🙏🥲❤)

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


میدونی یه سری از آدما عادت دارن همه چی به نفع خودشون باشه حالا یا تربیت غلط بوده یا جامعه و اطرافیان ...

ببین عزیزم من هیچ مشکلی با مبلغی ک میگیره ندارم نوش جانش مشکل من اینه ک ب دروغ تو پیجش میاد میگه رایگان کمک میکنم بعد ک میری پی ویش میگه پول واریز کن

اونم با اب و تاپ از بدبختی زنا انگار سو استفاده میکنه یه جورم نوشته اگه تهدید شدی و فلان شدی فقط کافیه ب من پیام بدی بدون دریافت هیچ هزینه ای کمکت میکنم

خب چرا دروغ میگه همونجا بگه یه مقدار باید پرداخت کنید

اگه این کارش از نظر شما مشکلی نداره من دیگه حرفی ندارم

لیلا که شدی حال مرا میفهمی مجنون تمام قصه ها نامردند...آره مشتی😄💔

پشت تلفن ک کاری نمی کنن همون وکیلم بدون مدرک برات نمی تونست کاری کنه نهایت بهت میگفت یه شاهد جور کن ...

همین مجید محمودی گفت ده تومن ازت میگیرم شمارش رو به من میدی من و آگاهی جوری باهاش حرف میزنیم دیگه سمتت نیاد و بترسه گفت به فتا نیازی نیس

همین مجید محمودی گفت ده تومن ازت میگیرم شمارش رو به من میدی من و آگاهی جوری باهاش حرف میزنیم دیگه سم ...

عزیزمم تو هیچ مدرکی ازش نداری اگاهی چطوری بره یکیو الکی تهدید کنه فردا پس فردا طرف مدعی شد چی

من پیرینت تهدیدش و فوشش رو بردم دادسرا اونم ن تو اپ تو پیامک منو تهدید کرده بود تازه زنگ زده بود با خطش اورژانس برا مزاحمت فرستاده بود دره خونه مون پیرینت همه چیو داشتم انقدر مدارکم کامل بود سه ماه بعد ک خاستن برا طرف احضاریه بفرستن گفتن باید شاهد بیاری این مدارکت کامل نیس

بعد تو میخای بدون هیچی طرفو تهدید کنن مامور مملکت مگه مغزشو ببخشید خر گاز گرفته

لیلا که شدی حال مرا میفهمی مجنون تمام قصه ها نامردند...آره مشتی😄💔

عزیزمم تو هیچ مدرکی ازش نداری اگاهی چطوری بره یکیو الکی تهدید کنه فردا پس فردا طرف مدعی شد چی من پیر ...

اخه چاره ای ندارم از استیصاله وضعیتم

این وکیل مجید محمودی آشنا داره که اینکارارو میکنه

یکی هم تو کویسشن باکس ها ازش تشکر کرده بود که همینکارو براش کرده بود از دست پسره خلاص شده بود

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز