2789
عنوان

چرا اینجوریه

84 بازدید | 1 پست

خیلی هارو میبینم توی خیابون گربه هارو فراری میدن

نمیزارن غذا بخورن

اذیتشون میکنن

نکنین اینکارو

اینا فرشته الهی از سمت خدان

گناهی ندارن

یه بار برین سمتشون

نازشون کنین

ببینین

چجوری خودشو بهتون میماله

این یعنی دوست دارم

پس گربه ها هم میفهمن

گربه ها وسیله این نیستن که بترسونیمشون

اذیتشون کنیم

بهتره باهاشون دوست باشیم

بهشون غذا بدیم

شاید مسخره باشه ولی با همکاری باهم بتونیم با حیوانات دوست باشیم

شاید توی زمان خاصی اونا هم کمکمون کردن

مث داستان شیر و موش

#انسان_باشیم

هیچ کس کشورشو انتخاب نکرد. هیچ کس چهرشو انتخاب نکرد. هیچ کس قدشو انتخاب نکرد . هیچ کس چشماشو انتخاب نکرد. ولی اهای تویی که به خاطر ویژگی های ظاهری دیگران دیگرانو مسخره میکنی تو بیشعور بودن رو انتخاب کردی🙂🕸🌸🏵🌼🌌

اتفاقا حیوانات توی خیابون رو نه باید بهشون دست زد

نه غذا داد

هم زندگی اونارو بهم ریختین هم زندگی مردمو با اهلی کردن همه حیوونا

یارو کوهم میره به خرس و گرگم غذا میده چند وقت دیگه اونا هم میان تو شهر

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز