2777
2789
عنوان

خواستگار

| مشاهده متن کامل بحث + 339 بازدید | 41 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دخترا دو دسته انیا عاشقیا منطقی معامله ایاگه عاشقی با عشقت زندگی میکنی با کباش میسازی با فلافلشم میس ...

زندگی با عشق

( «فهمیدن ساختار یک اتم برای من ساده تر از درک های راز های قلب یک زن است» داداشمون آلبرت)

دخترا دو دسته انیا عاشقیا منطقی معامله ایاگه عاشقی با عشقت زندگی میکنی با کباش میسازی با فلافلشم میس ...

من اولی ام اما میدونم پشیمون میشم😪

یعنی همه میگن پشیمون میشی😂😂

دختر آخه کسی رلش رو با خواستگار سنتی مقایسه میکنه؟؟خب معلومه الان دلت با رلت هست😂😂😂

اره

بابام میگه اولیه آینده رو زود زود برات میسازه

مامانم میگه دومیه خوبه

( «فهمیدن ساختار یک اتم برای من ساده تر از درک های راز های قلب یک زن است» داداشمون آلبرت)

اولی بهتره به چند دلیل

۱- اخلاق با اهمیت ترین چیزی که میتونه احساس عمیق خوشبختی بهت بده

۲- تیپ و قیافه و هوش علاوه بر بهرمندی خودتون اینها در نسل و بچه هاتون بصورت ژنتیکی منتقل میشه وقتی بچتون رفت مدرسه و رتبه اول شد لذتش رو حس میکنین تا اینکه بخاین بزور یه چیزی تو مغزش فرو کنین بازم نشه

۳- کلاس رفتاری و شان اجتماعی


با این حال برای بعضی پول جای همه اینها رو میگیره دیگه باید خودتون تصمیم بگیرین


خب اولی رشتش چیه دقیق؟دومی شغلش چیه؟دلت با کدومهبا کدومش حس امن رو داری؟اخلاق کدومش بهتره؟اگ ب هر دو ...

پزشکی میخونه ،بدون خونه بدون ماشین، خدمت نرفته ،۳۰ سالگی فارغ ،میشه قد ۱۹۳ قیافه خوب، اخلاقش محشره همشه کنارم میخندم و تو بدترین شرایط اصلا عصبانی یا ناراحت نمیشه

دومیه عطر فروشی داره ولی ۳۰ سالشه دو سال از اولی بزرگ تره و نه قدش نه اخلاقش نه قیافش هیچی به اون نمیرسه

( «فهمیدن ساختار یک اتم برای من ساده تر از درک های راز های قلب یک زن است» داداشمون آلبرت)

خب اولی رشتش چیه دقیق؟دومی شغلش چیه؟دلت با کدومهبا کدومش حس امن رو داری؟اخلاق کدومش بهتره؟اگ ب هر دو ...

ولی مامانم گیر داده به دومیه

میگه اولیه فارغ شه تو رو هم سطح خودش نمی بینه

( «فهمیدن ساختار یک اتم برای من ساده تر از درک های راز های قلب یک زن است» داداشمون آلبرت)

اولی ک بهتره ازدواج موفق تری داری. درسته الان هیچی نداره خب بنده خدا کار نکرده فعلا.جای پیشرفت بیشتر ...

اگه شما بودید بجز اینا به چه معیار های دیگه ای دقت میکردین؟

( «فهمیدن ساختار یک اتم برای من ساده تر از درک های راز های قلب یک زن است» داداشمون آلبرت)

ببین من بشدت اخلاق واسم مهمه.یکی اخلاق خیلی مهمه یکی خونواده.

والا خوب اولی خونواده ای نداره واقعا فقط همشون با هم مشکل دارن فقط یه خواهر ارشد داره که خیلی خانومه

از اولش خودش بدون هیچ کس بالا اومده

خوبه نه؟

( «فهمیدن ساختار یک اتم برای من ساده تر از درک های راز های قلب یک زن است» داداشمون آلبرت)

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز