2777
2789
عنوان

ازدواج

| مشاهده متن کامل بحث + 738 بازدید | 17 پست
کلا مادربزرگ من(مادرِ مادرم)موجود بسیااار مزخرفی هست و تقریبا همه فامیل باهاش قطع ارتباط هستنتفکرش ه ...

خودشیفتهست یا اختلال شخصیت داره!!!؟

هرجا هستی با هر سن و موقعیتی چه شاغل چه پول تو جیبی بگیر هر ماه اول هزینه تراپی(همون رواندرمانی)رو بذار کنار بعد به فکر لباس، میکاپ، طلا و.. باش! اون وقت 99 درصد مشکلاتی که براش تاپیک میزنی حل میشه و حداقل بعد 6 ماه خودتم باورت نمیشه کی بودی و چی شدی..

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

خودشیفتهست یا اختلال شخصیت داره!!!؟

خودشیفته شدیییید هست

فکر میکنه بسیااار زیبا

بسییاااار باهوش(شش کلاس سواد داره)

بسیااار پولدار

بسیاااار خوش هیکل

و...

هست


دکتر روانپزشک نرفته اما مطمئنم بره اختلال شخصیتش رو تایید میکنن

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سلام خوشکلا

bbj_zeee | 3 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز