2777
2789
عنوان

دلم میخواد ....

| مشاهده متن کامل بحث + 225 بازدید | 27 پست
یا منشی آموزشگاه های دخترونه

دوستم بود ساعتی 2500 واقعا مفت بود 

کجا باید برم یه دنیا خاطرت تورو یادم نیاره...کجابایدبرم که یک شب فکر تو منوراحت بزاره...چه کردم باخودم ک مرگ وزندگی برام فرقی نداره...محاله مثل من توی این حال بد کسی طاقت بیاره...کجابایدبرم ک تو هرثانیه ام تورو اونجا نبینم...کجا بایدبرم ک بازم تا ابد ب پای تو نشینم...قراره بعدتو چه روزایی رو من توتنهایی ببینم...دیگه هرجا برم چ فرقی میکنه از عشق تو همینم...

اره واقعا اينستا منبع درامد عاليه خيليهاس مثلا خانما ياد گرفتن عكس زندگي روزمرشون ميزارن  يا از غذا گلدوناشون هرچي ساده بعدش كم كم تبليغات ميكنن يا يه اقايي ابدارچيه تي وي هم ميارش ماشالا همه چيزش رايگان شده از سفر تا اباس بچه هاش كلي چيزاي ديكه حالا هم ميخاد تو تهران كافه رستوران بزنه از بس تبليغات داره

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

تایپ و تحقیق و کارهای پروژه ای میتونم انجام بدم ولی چجوری مشتری پیدا کنم! 

ی سری از سایتها هست مخصوص این کار هاست یعنی شما میگید من فلان کار رو بلدم یکی دیگه میاد سفارش کار میده

مثل سایت :انجام میدم

زبان در چه حدی برای ترجمه خوبه ؟ حقوق تایپ چقدره ؟

در حد تافل ديگه مدركت بالا رو هزينه بهتر ميدن

تايپ معمولى رو براى ٢ سال پيش ميدونم صفحه اى ٣ تومن حساب ميكردن

ترجمه رو ٥ تومن

البته اينجا دوستم كار ميكرد اطلاع دارم فك كنم جا با جا فرق ميكنه قيمتش

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  
در حد تافل ديگه مدركت بالا رو هزينه بهتر ميدن تايپ معمولى رو براى ٢ سال پيش ميدونم صفحه اى ٣ تومن ح ...

۳ هزارتومن !؟

برای براورده شدن حاجتم و سر و سامان گرفتم زندگیم صلوات بفرستید ..ممنون
الان ١٠٠٪‏ بيشتر شده

والا اینم خوبه ... حداقل یه کاری میتونم بکنم ..فقط باید یه فکری به حال اینکه چجوری مشتری بگیرم بکنم

برای براورده شدن حاجتم و سر و سامان گرفتم زندگیم صلوات بفرستید ..ممنون
والا اینم خوبه ... حداقل یه کاری میتونم بکنم ..فقط باید یه فکری به حال اینکه چجوری مشتری بگیرم بکنم

ميتونى تراكت بزنى و پخش كنى

هم ٢-٣ تا كافى نت و لوازم تحريرى بسپرى 

به خاطر تو هم که شده تمام روزاهای بعد از این مهربانتر خواهم شد  98/4/4  
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز