عزیزم متوجهم چی میگی ولی هیچ کدوم اتفاق نمیوفته فقط میتونی محیط رو برای خودت بهتر کنی
آدم تو همون محیطی ک بیمار میشه تو همون محیط هم درمان میشه
سخته ولی همینه همه مون نه ولی اکثراپدرو مادرهایی داشتیم ک سخت گرفتن بهمون و فشاری ک رو خودشون بوده رو سرما خالی کردن و هزار و یک چیز دیگه
راهش رو بالاخره پیدا میکنی ک چه جوری توی اون محیط حالتو خوب کنی واقعا من بعد ۳۳ سال زندگی فهمیدم تنها کسی ک میتونه نجات بده یه آدم رو فقط خودشه منتظر کمک هیچ کس نباش حتی منتظر دعایی ک کردی نمون کلید مشکلت فقط دست خودته