2789

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

جونم 

خدایا دو بار تو این شش ماه دل منو شکوندی اما دل مامانای منتظر دیگه رو نشکون کفر نمیگم اما اعتقادم ضعیف شد کلی باهات راز و دل کردم کلی التماست کردم کلی گریه کردم آخرش نشد یعنی اصلا نشنیدی ببخشید اما واقعا دیگه هیچی نمیگم الهی هیچ مادر ای وی افی نتیجه منفی نگیره سخته بخدا سخته 

استارتر جون ببخش خانوما اول انتقال درد داره؟

دوم چی بخوریم که صددرصد بگیره؟

سه چه داروهایی میده قبل انتقال؟

صمیمانه مچکرم😘

خدای خوبم فرزندان مارو در پناه خودت حفظ بفرما .اونها رو به تو میسپاریم در مسیر خودت هدایتشون کن خداجونم 💖
دوستان من روز دوازدهم انتقال جنين هستم و امروز از ظهر خونريزي دارم خيلي زياد نيست  سمت چپ شكمم ...

بچه اولتونه؟؟

خدای خوبم فرزندان مارو در پناه خودت حفظ بفرما .اونها رو به تو میسپاریم در مسیر خودت هدایتشون کن خداجونم 💖
استارتر جون ببخش خانوما اول انتقال درد داره؟ دوم چی بخوریم که صددرصد بگیره؟ سه چه داروهایی میده قب ...

هیچ چیزی صددرصد نیس ای وی اف ۳۰ تت ۴۰ درصده کار خاصی هم نمیشه کرد بدن آدمه که مشخص میکنه بگیره یا نه

خدایا دو بار تو این شش ماه دل منو شکوندی اما دل مامانای منتظر دیگه رو نشکون کفر نمیگم اما اعتقادم ضعیف شد کلی باهات راز و دل کردم کلی التماست کردم کلی گریه کردم آخرش نشد یعنی اصلا نشنیدی ببخشید اما واقعا دیگه هیچی نمیگم الهی هیچ مادر ای وی افی نتیجه منفی نگیره سخته بخدا سخته 
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز