2777
2789
بلخره اونم پول معروف بودنشو میگیره😂

از بچگی ارزو داشتم بینیمو عمل کنم و این ارزوهم با من به گور میره🥲

باز ازدواج نکرده بودم امید داشتم عمل کنم چون وضع مالی پدرم خوب بود

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وای هرکی میگ عمل بینی یاد اون تاپیک وحشتناک میفتم خانمه رفته بود عمل زیبایی کرده بود ۵۰درصد شده بود تنفسش😭

دنبال وکیل بود برا شکایت این هیچی تجربه هایی ک ملت نوشته بودن توش وحشتناک بوووود🥺😭

از بچگی ارزو داشتم بینیمو عمل کنم و این ارزوهم با من به گور میره🥲باز ازدواج نکرده بودم امید داشتم ع ...

ماهم فعلا پول نداریم ایشالا جور میشه☺️😂

ویرانم ولی بتمن میمانم🦇

من الان 20درصد هم تنفس ندارم میخوام بخاطر تنفسم عمل کنم انحراف دارم یعنی بدتر میشم ؟!

نمیدونم والا میخای عمل کنی برو پیش ی دکتر خوب گور پدر پول

ی نفر نوشته بود تو اون تاپیک دکتره ی جور عمل کرده براش یکی از سوراخای بینیش بسته شده بوده اونیکی گفت نمیدونم از گوشاش چیچی گرفتن برا عمل بینیش

ی نفر دیگ میگفت بعد ی مدت از اون عملش خفگی بهش دست میداده جوری ک نصف شب بیدارش میکنه

وای من دو شب کابوس میدیدم اون نطراتو خوندم😭

وای هرکی میگ عمل بینی یاد اون تاپیک وحشتناک میفتم خانمه رفته بود عمل زیبایی کرده بود ۵۰درصد شده بود ...

اگر دکتر خوب عمل کنی اینجوری نمیشه

منم عمل کردم ولی اصلا مشکل تنفسی ندارم

خوب شده میشه اگه عکس شو داری خصوصی بفرستید



درخواست دوستي قبول كنيد بتونم بفرستم براتون🌺

زیرکانه ترین راه برای تسلط بر هر جامعه ایی تحقیر و محدود کردن زنان آن جامعه استزیرا زنان اسیر ، هرگز قادر نخواهند بود انسان هایی آگاه و آزادی خواه پرورش دهند….
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792