سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 عنوان بی بی چک 262 بازدید | 15 پست بچه ها قبل از تست تو قسمت t خودش یه خط کمرنگ نداره؟ صافه بدون هیچ خط و رنگی؟ لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز 1404/10/24 | 07:18 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
00eshgh00 عضویت: 1400/10/23 تعداد پست: 27629 آره خواب نمی برد مرا ... یار نمی خرد مرا ... مرگ نمی برد مرا ... آه چه بی بها شدم
لیلی_آگان عضویت: 1400/01/22 تعداد پست: 116607 ن باید ی خط داشته باشه وگرنه خرابه هرگز گره ام از علمت واشدنی نیس،غیر از تو کسی در دل من جاشدنی نیس،از نوکر بد هم ک بپرسند بگوید،ارباب ب خوبی تو پیدا شدنی نیس🖤
بلوبری_23 عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 4006 عزیزم قبل از استفاده هیچ خطی نداره ولی بعد استفاده یا یه خط میوفته یا دوتا تو زندگیت فقط به دو نفر اعتماد کن ؛ یکی اونی که تو آینه نگاه میکنی و می بینیش، یکی اونی که به آسمون نگاه میکنی و نمی بینیش 🌿💙
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 عزیزم قبل از استفاده هیچ خطی نداره ولی بعد استفاده یا یه خط میوفته یا دوتا قسمت t یه خط افتاد ولی خیلی کمرنگ بود...انگار مثلا صورتی نبود بس که کم رنگ بود انگار نقره ای باشه خطش لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
بلوبری_23 عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 4006 قسمت t یه خط افتاد ولی خیلی کمرنگ بود...انگار مثلا صورتی نبود بس که کم رنگ بود انگار نقره ای باشه خط ... یعنی دوتا خط یکی کمرنگ یکی پرنگ؟ تو زندگیت فقط به دو نفر اعتماد کن ؛ یکی اونی که تو آینه نگاه میکنی و می بینیش، یکی اونی که به آسمون نگاه میکنی و نمی بینیش 🌿💙
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 عزیزم قبل از استفاده هیچ خطی نداره ولی بعد استفاده یا یه خط میوفته یا دوتا قسمت t خط افتاد ولی خیلی خیلی کمرنگ انگار اصلا رنگش نقره ای باشه...ولی خط بود لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 یعنی دوتا خط یکی کمرنگ یکی پرنگ؟ اره. لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
بلوبری_23 عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 4006 اره. عزیزم کی موعدته تو زندگیت فقط به دو نفر اعتماد کن ؛ یکی اونی که تو آینه نگاه میکنی و می بینیش، یکی اونی که به آسمون نگاه میکنی و نمی بینیش 🌿💙
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 عزیزم کی موعدته همین روزا.شاید یکی دو روز تاخیر افتاده لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 عزیزم کی موعدته امروز می خوام برا گوارش برم پیش دکتر بهم دارو بده برا همین زود بی بی چک زدم بفهمم باردارم یا نه لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
بلوبری_23 عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 4006 همین روزا.شاید یکی دو روز تاخیر افتاده خب عزیزم بزار فردا پس فردا هم یکی دیگه بزن که مطمئن بشی اگه تونستی عکس بیبی چکو بزار اینجا تو زندگیت فقط به دو نفر اعتماد کن ؛ یکی اونی که تو آینه نگاه میکنی و می بینیش، یکی اونی که به آسمون نگاه میکنی و نمی بینیش 🌿💙
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 عزیزم کی موعدته حالا نمی دونم به دکتر چی بگم. لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
سمیه_1367 مدیر استارتر عضویت: 1399/08/17 تعداد پست: 23949 خب عزیزم بزار فردا پس فردا هم یکی دیگه بزن که مطمئن بشی اگه تونستی عکس بیبی چکو بزار اینجا باشه می گذارم لطفا لایک نکنید مگر در مواقع نیاز
بلوبری_23 عضویت: 1400/07/24 تعداد پست: 4006 باشه می گذارم گذاشتی لایکم کن تو زندگیت فقط به دو نفر اعتماد کن ؛ یکی اونی که تو آینه نگاه میکنی و می بینیش، یکی اونی که به آسمون نگاه میکنی و نمی بینیش 🌿💙