2777
2789
عنوان

جنسیت جنین

234 بازدید | 19 پست

خانما من دو ونیم ماهه هستم،گاهی حالت تهوع دارم،اب دهنم خیلی زیاد شده،همه چی میخورم،فقط نسبت به غذا کم میل شدم ولی میخورم،بالا هم نمیارم،چیزای ترش وشور هم که یادم میوفتن آب دهنم راه میوفته وخیلی دوس دارم،از چیزای شیرین هم بدم نمیاد باشه میخورم،ضربان جنین هم تو هشت هفته182بود،بنظرتون جنسیت چیه؟

فقط 6 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

من فقط از روی حسن میگم پسره

همه تو سایت واطرافیانم از رو حس میگن پسره،ولی ضربانش مرددم کرده

فقط 6 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

علائم.ضربانهیچکدوم قطعی برای جنسیت نیستن دوتا بارداری پسر داشتم هردو علائم و ضربانشون باهم خیلی متفا ...

عزیزم تو هشت هفته یادتونه ضربانشون رو؟

فقط 6 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

سر اولشم 145 بود دومیم 175

اهان پس ربطی نداره،الان ضربان پسر شما بالا بوده،اخه میگن ضربان بالا دختره،پس دروغه

فقط 6 هفته و 6 روز به تولد باقی مونده !

1
5
10
15
20
25
30
35
40

پخش و پلا توی ذهن منی❤️

اهان پس ربطی نداره،الان ضربان پسر شما بالا بوده،اخه میگن ضربان بالا دختره،پس دروغه

اره.من حتی سر اولیم از هفته 6 تا 19 حسابی ویار داشتم طوری ک رفتم خونه مامانم کمر درد دهنمو سرویس کرد.عاشق شوری ترشی بودم.حسابی سنگین بودم.سر دومیم اصلا ویار نداشتم کمر درد نداشتم عااااشق شیرینی بودم انگار نه انگار اصلا باردارم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز