2777
2789
عنوان

هدیه عروس

| مشاهده متن کامل بحث + 594 بازدید | 42 پست
عزیزم طلا الان واقعا گرونه،باید مراعات کرد،البته اگر وضع مالی عالی دارن خب باید بگیرن،اما اگر معمولی ...

خانواده ما شده قرض میکنن میدن هدیه طلارو ولی اونا فقط نگاه میکنن موجودی حسابشون میرسه یا نه میگن نداریمو سر تا پاشون طلاست

اره عروسی گرفتیم طلا وسرویس اینا هم کم نزاشت میگم شوهرم باپول خودش خرید

خوبه باز ما عروسی هم نمیتونسم بگیریم خونواده دروغگوش گفتن عروسی میگیریمولی الان میگن نداریم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خوبه باز ما عروسی هم نمیتونسم بگیریم خونواده دروغگوش گفتن عروسی میگیریمولی الان میگن نداریم

من حاضر بودم عروسی نگیره ولی خودش آدم باشه

مرده باد کسی که به آرمانهایت خیانت کرد ای شهید

خانوادهما رسم دارن به عروس زرتوزرت طلا میدن ولی اونا فقط یک دونه طلای دو گرمی دادن

خانواده ماهم رسم داشتن

جدا از تمام وسایل عید عروس

طلا پر و پیمان بدن به عروس

ولی خب شرایط سخت بود

دقیقا احساس کردم از سر و تهش زدن

اون زمان حس بدی میگرفتم

ولی واقعا خانواده خوبین ، تو این مدت کلی پشتمون بودن هیچ بدرفتاری ازشون ندیدم

ارزو های بزرگ ، 

پدر مادرم نیم ست طلا دادن مادر اون هشت تا النگودستشه و دوتا انگشترو گوشواره ولی هیچ طلایی دیگه بهم ه ...

قرار نیست که دارو ندارشون رو بدن عروس!

این مسائل خیلی شخصی هست و به موارد زیادی بستگی داره

مگه ازشون طلب دارید که نفرین میکنید؟!

این مدلی بی سیاست بری جلو طلاق تنهاراهت میشه

خوش بحالت

عزیزم این چیزا ضامن خوشبختی نیست بخدا،من الان هیچکدوم از اون طلاها رو ندارم،همه ش فروخته شده!!

اگر همسرت آدم خوبیه،زیاد سخت نگیر!خودتم با دیگران مقایسه نکن،هیچ وقت ظاهر و باطن زندگی آدما یکی نیست

دلم گرفته از این روزها ،دلم تنگ است ،میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است.....
خانواده ماهم رسم داشتن جدا از تمام وسایل عید عروسطلا پر و پیمان بدن به عروس ولی خب شرایط سخت بود دقی ...

من عروس کوچیکه ام و دلمو شکوندن

به امید روزی سر دختر خودشون بیاد که توخونس و همسن منه .

خانواده ما شده قرض میکنن میدن هدیه طلارو ولی اونا فقط نگاه میکنن موجودی حسابشون میرسه یا نه میگن ندا ...


خب خانواده شما اشتباه میکنن

آدم باید پاش رو به اندازه گلیمش دراز کنه

شما هم درحدی که اونا اومدن جلو جهیزیه تدارک ببین

قرار نیست که دارو ندارشون رو بدن عروس! این مسائل خیلی شخصی هست و به موارد زیادی بستگی دارهمگه ازشون ...

بله وقتی قول میدن و حرکتی نمیزنن از ته قلبم دلم شکسته ازشون به خیال خودشونم نمیارن یا زر نزنن دلخوش نکنن یا اینکه ارزو میکنم کارما بزنه به کمرشون واقعا ببینن

خانواده ما شده قرض میکنن میدن هدیه طلارو ولی اونا فقط نگاه میکنن موجودی حسابشون میرسه یا نه میگن ندا ...

خب خانواده شما هم نباید قرض کنن طلا بخرن،هر چقدر وضعشون میرسه باید خرید کنن،اینجوری توقع طرف مقابل هم بالا نمیره

دلم گرفته از این روزها ،دلم تنگ است ،میان ما و رسیدن هزار فرسنگ است.....
من عروس کوچیکه ام و دلمو شکوندن به امید روزی سر دختر خودشون بیاد که توخونس و همسن منه .

منم عروس کوچیکه و اخریم

زمان من طلا ۵ تومن بود باز قیمتش خوب بود الان سر شما طلا سر به فلک کشیده

طبیعیه درکشون کن

خودت موقع خرید جهیزیه متوجه میشی چقدر بعضی رسوم کمر شکنه از تهش میزنی

ارزو های بزرگ ، 

خب خانواده شما هم نباید قرض کنن طلا بخرن،هر چقدر وضعشون میرسه باید خرید کنن،اینجوری توقع طرف مقابل ه ...

شب خاستگاری گفتن بازم انگشتر برات میخریم

خونه میخریم

جهاز هم مهم نیست اوردی اوردی نیاوردی خودمون میگیریم

الان فهمیدم که هر کاری که گفتن ما برات میکنیم

منظورشون این بوده که پرسمون اگر داشت برات میکنه

دروغگو های پست

مادر شوهرم گفته طلاهامو نگه داشتم اگر مریض شدم و نداشتم به دادم برسه

و انشالله که خرج همون بشه تو زنده بودنش

مهمه خوشبختیه وگرنه هزاری النگو به درد لای جرز دیوار میخوره

میدونم مهم خوش بخت شدنه و عاقبت به خیر شدن

ولی ناراحتم از اینکه اگر کاری قرار نیود بکنن ای کاش قولشو نمیدادن

فقط برا اینکه من پسرشونو قبول کنم

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز