2777
2789
عنوان

بی بی چک زدم

273 بازدید | 25 پست

خانوما من تا حالا بی بی چک نواری نگرفته بودم بار اولم بود و نوارش رو داخل ظرف کردم باید چند ثانیه بکنی و دراری برای من چند دقیقه داخل بود و دراوردم از ظرف دو خط بود یعنی خطا زده؟؟ الان عکسش میذارم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

میگم خیلی داخل ادرار بوده خطا نیست؟

نه دیگه اون مقدار که لازم بوده رو جذب میکنه چه بیشتر بمونه چهدر بیاری چون میزان اچ سی جی که تغییر نمیکنه برو ازمایش بده

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
نه دیگه اون مقدار که لازم بوده رو جذب میکنه چه بیشتر بمونه چهدر بیاری چون میزان اچ سی جی که تغییر نم ...

نمیدونم چکار کنم هول کردم بی بی دیگه بخرم یا ازمابش بدم؟

نمیدونم چکار کنم هول کردم بی بی دیگه بخرم یا ازمابش بدم؟

هرطور دوست داری هردو رو میشه بکنی

بگذار مسخره کنند چادرت را .سیاه بودنش را. چهره بدون آرایشت را.می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(عج)🥲
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792