2789
عنوان

ما همه چشمامون شوره🧿🧿🧿🧿🧿

189 بازدید | 12 پست

یکی از اقواممون واقعا مثل تاپیک پربازدید هاس

لعنتی بچش فضوله شیطونه بیفته یا پاش بخوره جایی فکر میکنه چشم خورده زیر لب تند چهارقل میخونه

میریم خونش اسپند دود میکنه

هرچیم بچش سرما بخوره که ما چشم زدیم حتما وگرنه چیزی به نام ویروس وجود نداره

هرچی بدبختتی داره بخاطر حسادت بقیه اس


نمیدونم همچین پیشرفتی هم نداره که فکر میکنه بقیه چشمش میزنند


دارم فکر میکنم بلکه چشمای خودش شورن !!!




یه دل میگه برم برم       یه دل میگه نرم نرم       طاقت نداره دلم دلم       بی تو چه کنم            پیش ای عشق زیبا زیبا          خیلی کوچیکه دنیا دنیا         با یاد تو ام هرجا هرجا      ترکت نکنم            سلطان قلبم توهستی توهستی       دروازه های دلم را شکستی شکستی         پیمان یاری به قلبم تو بستی تو بستی  با من پیوستی 

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


بچش رو میاره مهمونی بعد سرما میخوره میگه بچم سر چشمه زود تو مهمونی چشم میخوره ...

اخه لعنتی همه بچه ها کوچیک از تو مهمونیا ویروس میگیرن بچه ها ما هم همینن ولی نمیگیم چشم خورد میگیم تو مهمونی احتمال بیماری واگیر بیشتره

یه دل میگه برم برم       یه دل میگه نرم نرم       طاقت نداره دلم دلم       بی تو چه کنم            پیش ای عشق زیبا زیبا          خیلی کوچیکه دنیا دنیا         با یاد تو ام هرجا هرجا      ترکت نکنم            سلطان قلبم توهستی توهستی       دروازه های دلم را شکستی شکستی         پیمان یاری به قلبم تو بستی تو بستی  با من پیوستی 

طرف رفته مشهد به هیچکیم نگفته موبایل شوهرشو دزدیدن .بعد اومده دعوا چرا بقیه طاقت خوشی ما رو ندارن

اخه وقتی هیچی به کسی نمیگی چطور چشم بزنیم خودت میدونستی فقط

یه دل میگه برم برم       یه دل میگه نرم نرم       طاقت نداره دلم دلم       بی تو چه کنم            پیش ای عشق زیبا زیبا          خیلی کوچیکه دنیا دنیا         با یاد تو ام هرجا هرجا      ترکت نکنم            سلطان قلبم توهستی توهستی       دروازه های دلم را شکستی شکستی         پیمان یاری به قلبم تو بستی تو بستی  با من پیوستی 

عنوان تاپیکش چیه

بچه ای که سه بار پی پی میکنه ...کلی ایموجی کنارشه برو بخون

یه دل میگه برم برم       یه دل میگه نرم نرم       طاقت نداره دلم دلم       بی تو چه کنم            پیش ای عشق زیبا زیبا          خیلی کوچیکه دنیا دنیا         با یاد تو ام هرجا هرجا      ترکت نکنم            سلطان قلبم توهستی توهستی       دروازه های دلم را شکستی شکستی         پیمان یاری به قلبم تو بستی تو بستی  با من پیوستی 

بچه فقط به چشم پدر و مادر و اقوام نزدیک شیرین میاد که بخوان چشمش بزنن.وگرنه کی از بچه مردم خوشش میاد

این نه فقط رو بچش بخاطر همه چی اینطور فکر میکنه .حتی تصادف کنند



حالا همه ملت تصادف میکنند .پس ما هم مشکلاتمون رو بندازیم گردن چشم اونا

یه دل میگه برم برم       یه دل میگه نرم نرم       طاقت نداره دلم دلم       بی تو چه کنم            پیش ای عشق زیبا زیبا          خیلی کوچیکه دنیا دنیا         با یاد تو ام هرجا هرجا      ترکت نکنم            سلطان قلبم توهستی توهستی       دروازه های دلم را شکستی شکستی         پیمان یاری به قلبم تو بستی تو بستی  با من پیوستی 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز