2789
عنوان

18 سالم شد✨️🤍

277 بازدید | 39 پست

راستش هیچ حس خاصی ندارم،نه خوشحالم نه ناراحت ، برخلاف بقیه تولدام که ناراحت بودم و میگفتم چرا انقدر زود میگذره؟ ....

ولی الانم که فکر میکنم خیلیم زود نگذشت ، من چیز هایی رو تجربه کردم، کهالانم وقتی فکر میکنم در تعجبم چطور زنده موندم و نمردم؟

احساس میکنم پخته تر و عاقل تر شدم (یکمی)

و اینکه از این به بعد جوری واسه ی هدف هام تلاش میکنم که خودم شرمنده خودم نباشم

خودمو توی همه چی توی اولويت قرار میدم

ذهن و روح و آرامش من خیلی مهمتر از آدمای اطرافم هست


۱۸ سالگی مبارکم باشی🌱🤍




turk Giziam

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

1386.1.26

من هم18ساله شدم ولی این تولد ترس عجیبی برام داشت و حق داشتم تمیدوارم بهترین ها سر راهت قرار بگیره

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

آخی

بسلامتی و مبارکی

ایشالا تندرستی و موفقیت باشه برات

من توی ۱۸ و ۱۹ سالگیم اندازه یه کتابخونه ی بزرگ کتاب خوندم. وزنم رو ایده آل کردم و حسابی زبان و درس خوندم. تمام چیزی که الان دارم رو مدیون اون ۱۸ و ۱۹ سالگیمه. از دستش نده.

🦢🤍

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792