2777
2789

اسم مادرشوهر ک میاد یجوری میشم.دیشب خونشون بودم.خواهرا و داداشای مادرشوهرم میخواستن شب یلدا خودشونو چتر کنن خونه مادرشوهرم ولی مادرشوهرم بهانه آورده الکی گفته شب خونه خواهرشوهرم دعوتیم.حالا برا اینکه لو نره ب من گف اگ از تو هم پرسیدن بگو خونه عمه بودیم.ولی مادرشوهرم راستشو ب من نگف ک من ازش یاد نگیریم.ب من گف خواهرام و داداشام منو شب یلدا دعوت کردن ولی من نرفتم گفتم خونه خواهرشوهرمم

خب دیگهالان بذار تو زودپز 40 دقیقه ای بپزه لوبیا و گوشت هات تا صبحانه بخورید و جمع کنید میشه ساعت یا ...

فقط لوبیا و گوشت بزارم تو دیگ؟

سبزی بعدش بهش اضافه کنم؟

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

فقط لوبیا و گوشت بزارم تو دیگ؟سبزی بعدش بهش اضافه کنم؟

ببین من خودم همرو تو زودپز میپزم

یعنی پیاز تفت میدم بعد گوشت و ادویه و بعدم سبزی و لوبیا

اب میریزم میذارم بپزه

بعد منتقلش میکنم به قابلمه و میذارم جا بیوفته اخرش لیمو و نمک میزنم

ولی میتونی گوشت و لوبیا رو هم جدا بذاری بپزه

ببین من خودم همرو تو زودپز میپزمیعنی پیاز تفت میدم بعد گوشت و ادویه و بعدم سبزی و لوبیا اب میریزم می ...

گوشت و لوبیا گذاشتم تو دیگ

سبزیهام دارم سرخ میکنم بعدش قاطیشونم خدا کنه خوب شه🙄

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز
توسط   md41289  |  2 ساعت پیش