momo000 مدیر استارتر عضویت: 1404/06/05 تعداد پست: 1245 عنوان امسال یلدا هیچ میوه ای نداشتیم خونه 646 بازدید | 29 پست پزشکیان ممنونتیم 1404/09/30 | 22:01 2 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
انقد،حرف،نزن،باباااا عضویت: 1402/07/30 تعداد پست: 13027 گندش بزنن نیازی نباشد ما را به هیچ احدوالناسی جز اللّٰـه...
e68 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 21068 همه چی ب شدت گرون خاک بر سرشون ولی پرتقال شهر ما از وانتی ها 60 خیلی سخت گذشت تا فهمیدم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست
e68 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 21068 زرشک کیلو 800 خیلی سخت گذشت تا فهمیدم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست
فررررررررررفری عضویت: 1404/09/24 تعداد پست: 776 عمو پزشکیان دوست داریم یارو میره ماهی میگیره از دریا میاد خونه میبینه عه نمک زرد چوبه نداره میره ماهی رو میندازه تو دریا ماهیه میگه عمو پزشکیان ممنونیم
momo000 مدیر استارتر عضویت: 1404/06/05 تعداد پست: 1245 همه چی ب شدت گرون خاک بر سرشون ولی پرتقال شهر ما از وانتی ها 60 ۶۰ تومن باز خوبه
فررررررررررفری عضویت: 1404/09/24 تعداد پست: 776 برنج ۲ میلیون سه پیمانه تو خونه دارم یه مشت چای یه مشت قند
e68 عضویت: 1396/07/22 تعداد پست: 21068 موز هم ۸۰ اینجا 100 خیلی سخت گذشت تا فهمیدم هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست
momo000 مدیر استارتر عضویت: 1404/06/05 تعداد پست: 1245 برنج ۲ میلیون سه پیمانه تو خونه دارم یه مشت چای یه مشت قند حالا خودمون یجوری شاید تحمل کنیم بچه هامون چی