2777
2789
عنوان

مذهبی ها

| مشاهده متن کامل بحث + 425 بازدید | 34 پست
حتما نماز بخون اولش سخته اما زندگیت میاره رو نظم بنظرم آدم یا باید درس بخونه یا کار کنه اگه مهارتی ن ...

درس میخونم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

سلامدهه هشتادی اگر هستین دوره بی نهایت شو حتما شرکت کنین

خب کجا اره متولد۸۶هستم🙏🩷

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

بچه ها باورتون نمیشه!  برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.

آفرین خوب متوجه شدی👏اگر هدف خلقت مون گم کنیم گیج میشیماحساس پوچی وبی هدفی مطلق میکنیم میدونی چرا؟؟؟ ...

باور کن گوش من از اینا خیلی پر هستش همه میگن روح تو حسم زندانی هس ولیکسی میگه چطور ازادش کنیم یه چیزی درست نیس همیشه😁😀

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

دم نوش های گرم بخور و کم خونی ات رو با خوردن شیره درمان کن. این افکار بخاطر سردی مغز هست

عزیزم من طب سنتی رفتم اتفاقا گرمه

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ببین من زیاد مذهبی نیستم ولی این ذکر کمکت میکنه از افسردگی خارج شی روزی ۶۶ بار بگو الله

فکر نکنم جواب بده گفتن بدون درک خیلی موثر نیس

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

منم دختر صبحا مثل ملک الموت میمونم ای خدا ببین درس خوندن چه بلاهایی که نداره😂🤦😴

من یه چیزی فراتر از اینام صبح پاشدم مامانم ارایش کردم بره جشن یلدا میگفت خوب نشد بعد من۲۳تا درس مونده دارم😂😭

داداشم کلاس مجازی داره باید بشینم پیشش و.............

چند روز دیگه میرسم به دوران جمع بندی برنامم قراره سنگین شه

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

باور کن گوش من از اینا خیلی پر هستش همه میگن روح تو حسم زندانی هس ولیکسی میگه چطور ازادش کنیم یه چیز ...

چه طور آزادش کنی

به خدا نزدیک بشی عزیزم آزاد میشه

بندگی آرامش میاره

هدف خلقت مون هست

هدف دنیات رو دنبال کن

موفقیت ، تلاش ...

در کنارش بیین رسالت و مآموریت از این دنیا چی بوده

باید چیکار کنی

چرا خلق شدی ؟!

خوردن

خوابیدن

....

همین ؟!


     عشق_بی_نشان ♥لبیک یا صاحب الزمان🤚»تمام وجودم سرشار از یقین به خـــــــــــدا وظهـــــــور شماست.«اللّهم عجـــــــــــل لولیک الفرج» 

سنم کمه و کار دارممیخونم ولی زیاد خوندم نکه نفهمم ولی بی حسم فقط میخونم

تاپیک پربازدید مهدوی بیا لینک ایتاداریم بیااونجا هدف پیدامیکنی براخودت من لینکوندارم اما تو تاپیک پربازدید مهدوی لینک تو توضیحات بچه هاهست

دلم هوای حرم دارد....سلام آقا...
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز