2789
عنوان

بنده حاضرم اسپانسر کاربر پونه کنکوری و ممل با مرام بشم😂

| مشاهده متن کامل بحث + 1589 بازدید | 170 پست
در هر صورت چه این دو نفر باشن یا نباشن من در هرلحظه آماده اینم اسپانسر اینا بشم تا سوالات ما پرسیده ...

حواست باشه فقط خیلی مناظره عمیق نشه

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

رفتم دیدم جام خالی نبودم😂

نه همون خوب شد نبودی ما بخاطر یه شارژ ایرانسل قراره با یزید محشور بشیم

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خدا لعنتت کنه رها اه من و ممل پشتته

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

😂😂

ما بخوایم فراموش کنیم اینا نمیزارن چرا باورشون نمیشه توبه کردیم

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

دقیقا نمیزارن که😂😂

پونه هم بچه خیلی پشیمونه

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

کجاست پیداش نیست 😂

دقیقا همیشه بود الان نیست

پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم

حواست باشه فقط خیلی مناظره عمیق نشه

چه اشکالی داره بجاش شارژ دو تومنی ایرانسل میگیرم😉😂

وطن هایی... و تن هایی... و تنهایی...💔🖤🇮🇷🇮🇷 تا وقتی که خودمون نخواییم ، خدا تقدیر مون رو رقم نمیزنه!

ما بخوایم فراموش کنیم اینا نمیزارن چرا باورشون نمیشه توبه کردیم

نه اول از همه سیسی ممل با مرام باید ببخشه تا ما دست برداریم😁💅

#ستاد_حمایت_از_مملبامرام

@mamalbamaram

وطن هایی... و تن هایی... و تنهایی...💔🖤🇮🇷🇮🇷 تا وقتی که خودمون نخواییم ، خدا تقدیر مون رو رقم نمیزنه!

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز