2789
اسم منم بنویس عزیز فاطمه التماس دعا

چشم عزیزم

ان شاءالله به برکت این ذکر و دعا ، خدا حاجت های دلتون رو بده و فرج آقامون رو نزدیک کنه🤲🏻❤️

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

باشه عزیزم

ان شاء الله خدا به برکت این ذکر و دعا؛ حاجت دلتون رو بده و فرج آقامون رو نزدیک کنه❤️🤲🏻

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

ممنونم از دعوتتون ❤️❤️اجرتون با صاحب الزمان

عزیزمی ❤️

حاجات دلتون مستجاب🤲🏻🤲🏻

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

عزیزم ممنون من هستم فقط همون روز منو صدا کنید

چشم عزیزم ان شاءالله 👌🏻❤️

ان شاءالله به حق این ذکر و دعا خدا حاجت های دلتون رو بده

و فرج آقامون رو هم نزدیک کنه

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

خدا به مهربوووونی کی دیده🥲

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

سلام لطفا اسم منم بنویس ممنونم و بگو دقیقا چیکار باید کنیم خیلی ممنونم

سلام عزیزم .

از ۶ دی ماه هر روز ۱۰۰ مرتبه ذکر (استغفرالله ربی و اتوب الیه ) و یک دعای عهد میخونید ان شاءالله.

تگ میشید وقتی شروع بشه

ان شاءالله به برکت این ذکر و دعا خدا حاجت های دلتون رو بده 🤲🏻

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

#سلام_مهدی_جان

#سلام_آقای_مهربانم


چه خوش است من بمیرم به ره ولای مهدی


سر و جان بها ندارد که کنم فدای مهدی


همه نقد هستی خود بدهم به صاحب جان


که یک دقیقه ببینم رخ دلگشای مهدی


#دلتنگتیم_آقا_جان💔



یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

بله

چشم اسمتون اضافه شد قبول باشه خیلی🌺

میدونی خدا خیلی دوسِت داره؟اره تو خود تو.اماما هم دوسِت دارن. امام زمان (عج)هرروز تو دعاهاشون برامون دعا میکنن که عاقبت بخیر شیم.نمیشه یدونه صلوات بفرستیم و بهشون هدیه کنیم؟یا ۳ تا سوره توحید؟کلا یه دقیقه هم وقتت رو نمیگیره🌺ولی هم خدا رو خوشحال میکنی هم امامت رو🌺هیچوقت هیچوقت هم ناامید نباش ناامیدی کار شیطونه و بزرگ ترین گناه خدا مارو بیهوده خلق نکرده که ولمون کنه💚گه خواستی و قابل دونستی بگو برات صلوات بفرستم🌺

ان شاءالله به یاری خدا شروع میکنم#توبه_میکنم

قبول باشه خیلی💚🌺اسمتون اصافه شد🤗

میدونی خدا خیلی دوسِت داره؟اره تو خود تو.اماما هم دوسِت دارن. امام زمان (عج)هرروز تو دعاهاشون برامون دعا میکنن که عاقبت بخیر شیم.نمیشه یدونه صلوات بفرستیم و بهشون هدیه کنیم؟یا ۳ تا سوره توحید؟کلا یه دقیقه هم وقتت رو نمیگیره🌺ولی هم خدا رو خوشحال میکنی هم امامت رو🌺هیچوقت هیچوقت هم ناامید نباش ناامیدی کار شیطونه و بزرگ ترین گناه خدا مارو بیهوده خلق نکرده که ولمون کنه💚گه خواستی و قابل دونستی بگو برات صلوات بفرستم🌺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز