2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

﷽💞

«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش فراوان فرستد و نيرويى بر نيروى شما بيفزايد،

و تبهكارانه روى بر مگردانيد.»آیه 52 سوره ی هود🌱

سلام دوست جونی هااا 🤩منتظران آقا جانمون..

چله گرفتیم از ۶ دی تا صبح نیمه شعبان روزی یه تسبیح که میشه ۱۰۰ تا ذکر( استغغرالله ربی و اتوب الیه )

به علاوه یک دعای عهد صبحگاه

تا گناهامون با توبه و استغفار پاک بشه
این طوری دعامون برای ظهورِ حضرت زودتر مستجاب میشه 🤲

تا دیر نشده استغفار و توبه کنیم و جدی به طرف خدا برگردیم ،که بعد ظهور دیگه جای توبه و پشیمونی نیست ..🫠

اگر مایلی بگو تا اسمت وارد لیست
یاران حضرت قرار بگیره..📝

@manama
@aramesh_mahz
@shadishadia
@mmahdiiyeeh
@ghazall123_

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

﷽💞

«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش فراوان فرستد و نيرويى بر نيروى شما بيفزايد،

و تبهكارانه روى بر مگردانيد.»آیه 52 سوره ی هود🌱

سلام دوست جونی هااا 🤩منتظران آقا جانمون..

چله گرفتیم از ۶ دی تا صبح نیمه شعبان روزی یه تسبیح که میشه ۱۰۰ تا ذکر( استغغرالله ربی و اتوب الیه )

به علاوه یک دعای عهد صبحگاه

تا گناهامون با توبه و استغفار پاک بشه
این طوری دعامون برای ظهورِ حضرت زودتر مستجاب میشه 🤲

تا دیر نشده استغفار و توبه کنیم و جدی به طرف خدا برگردیم ،که بعد ظهور دیگه جای توبه و پشیمونی نیست ..🫠

اگر مایلی بگو تا اسمت وارد لیست
یاران حضرت قرار بگیره..📝

@purpleboy
@monameh
@amafz
@nazi_b_a_n_o
@medisa1402

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

﷽💞

«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش فراوان فرستد و نيرويى بر نيروى شما بيفزايد،

و تبهكارانه روى بر مگردانيد.»آیه 52 سوره ی هود🌱

سلام دوست جونی هااا 🤩منتظران آقا جانمون..

چله گرفتیم از ۶ دی تا صبح نیمه شعبان روزی یه تسبیح که میشه ۱۰۰ تا ذکر( استغغرالله ربی و اتوب الیه )

به علاوه یک دعای عهد صبحگاه

تا گناهامون با توبه و استغفار پاک بشه
این طوری دعامون برای ظهورِ حضرت زودتر مستجاب میشه 🤲

تا دیر نشده استغفار و توبه کنیم و جدی به طرف خدا برگردیم ،که بعد ظهور دیگه جای توبه و پشیمونی نیست ..🫠

اگر مایلی بگو تا اسمت وارد لیست
یاران حضرت قرار بگیره..📝

@mmmaaarrryyyaaammm
@fantasticmom
@mahdieh15
@bineshan59
@mystarw

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

﷽💞

«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش فراوان فرستد و نيرويى بر نيروى شما بيفزايد،

و تبهكارانه روى بر مگردانيد.»آیه 52 سوره ی هود🌱

سلام دوست جونی هااا 🤩منتظران آقا جانمون..

چله گرفتیم از ۶ دی تا صبح نیمه شعبان روزی یه تسبیح که میشه ۱۰۰ تا ذکر( استغغرالله ربی و اتوب الیه )

به علاوه یک دعای عهد صبحگاه

تا گناهامون با توبه و استغفار پاک بشه
این طوری دعامون برای ظهورِ حضرت زودتر مستجاب میشه 🤲

تا دیر نشده استغفار و توبه کنیم و جدی به طرف خدا برگردیم ،که بعد ظهور دیگه جای توبه و پشیمونی نیست ..🫠

اگر مایلی بگو تا اسمت وارد لیست
یاران حضرت قرار بگیره..📝

@karambakhsh
@_mehraban_bano
@tarane82
@zahra1385
@me_with_you

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

❇️ علامه مصباح یزدی (ره):


🔸ما در اثر بی لیاقتی های امت اسلامی که شاید خودمان هم شریک باشیم، لیاقت حضور وجود مقدس ولی عصر (ارواحنا فداه) را نداریم. مرحوم خواجه طوسی (ره) فرمودند:


«و غیبته منّا؛ از ماست که محروم شدیم.» از رفتاری که مسلمان ها با ائمه اطهار کردند، مستحق چنین مجازاتی شدند.


💡با ضعف هایی که مسلمان ها داشتند، بی وفایی هایی که کردند، قدرناشناسی هایی که نسبت به وجود مقدس ائمه اطهار (علیهم السلام) کردند، مستحق این شدند که از حضور امام محروم شوند؛ اما هستند کسانی که امروز هم صادقانه آرزوی حکومت ایشان را دارند.


🔸 هستند کسانی که روز را به شب نمیآورند جز با یاد او، و شب را به روز نمیآورند جز با یاد او...


#امام_زمان_عجّل_الله_فرجه

#مهدویت



💚💚 اللهم عجل لولیک الفرج 💚💚 در کربلا بی طرفان بی شرفانند تاریخ همان ست حسینی و یزیدی. بامااگه دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه

﷽💞

«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش فراوان فرستد و نيرويى بر نيروى شما بيفزايد،

و تبهكارانه روى بر مگردانيد.»آیه 52 سوره ی هود🌱

سلام دوست جونی هااا 🤩منتظران آقا جانمون..

چله گرفتیم از ۶ دی تا صبح نیمه شعبان روزی یه تسبیح که میشه ۱۰۰ تا ذکر( استغغرالله ربی و اتوب الیه )

به علاوه یک دعای عهد صبحگاه

تا گناهامون با توبه و استغفار پاک بشه
این طوری دعامون برای ظهورِ حضرت زودتر مستجاب میشه 🤲

تا دیر نشده استغفار و توبه کنیم و جدی به طرف خدا برگردیم ،که بعد ظهور دیگه جای توبه و پشیمونی نیست ..🫠

اگر مایلی بگو تا اسمت وارد لیست
یاران حضرت قرار بگیره..📝

@nargeskiani @resh @یخدرجهنم @باران6161 @629deltang

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

﷽💞

«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش فراوان فرستد و نيرويى بر نيروى شما بيفزايد،

و تبهكارانه روى بر مگردانيد.»آیه 52 سوره ی هود🌱

سلام دوست جونی هااا 🤩منتظران آقا جانمون..

چله گرفتیم از ۶ دی تا صبح نیمه شعبان روزی یه تسبیح که میشه ۱۰۰ تا ذکر( استغغرالله ربی و اتوب الیه )

به علاوه یک دعای عهد صبحگاه

تا گناهامون با توبه و استغفار پاک بشه
این طوری دعامون برای ظهورِ حضرت زودتر مستجاب میشه 🤲

تا دیر نشده استغفار و توبه کنیم و جدی به طرف خدا برگردیم ،که بعد ظهور دیگه جای توبه و پشیمونی نیست ..🫠

اگر مایلی بگو تا اسمت وارد لیست
یاران حضرت قرار بگیره..📝

@paaraande
@afsongar68
@_queen_of_queens
@atanaz_
@lena_

🇵🇸🇮🇷 یا صاحب الزمان اغثنی یا صاحب الزمان ادرکنی❣️اللهم عجل لولیک الفرج بحق زینب الکبری س تاپیک شروع نماز داریم. دوست داری نماز خوندن رو شروع کنی بهم بگو دعوتت کنم با هم شروع کنیم 🥰

توبه میکنم .....دوستان ی جوری شده نی نی سایت متن هارو نمیتونم بخونم ....منم خبر کنید تا همراهتان باش ...

چشمگلم قبول باشه💚🌺تگت میکنم

میدونی خدا خیلی دوسِت داره؟اره تو خود تو.اماما هم دوسِت دارن. امام زمان (عج)هرروز تو دعاهاشون برامون دعا میکنن که عاقبت بخیر شیم.نمیشه یدونه صلوات بفرستیم و بهشون هدیه کنیم؟یا ۳ تا سوره توحید؟کلا یه دقیقه هم وقتت رو نمیگیره🌺ولی هم خدا رو خوشحال میکنی هم امامت رو🌺هیچوقت هیچوقت هم ناامید نباش ناامیدی کار شیطونه و بزرگ ترین گناه خدا مارو بیهوده خلق نکرده که ولمون کنه💚گه خواستی و قابل دونستی بگو برات صلوات بفرستم🌺

﷽💞

«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش فراوان فرستد و نيرويى بر نيروى شما بيفزايد،

و تبهكارانه روى بر مگردانيد.»آیه 52 سوره ی هود🌱

سلام دوست جونی هااا 🤩منتظران آقا جانمون..

چله گرفتیم از ۶ دی تا صبح نیمه شعبان روزی یه تسبیح که میشه ۱۰۰ تا ذکر( استغغرالله ربی و اتوب الیه )

به علاوه یک دعای عهد صبحگاه

تا گناهامون با توبه و استغفار پاک بشه
این طوری دعامون برای ظهورِ حضرت زودتر مستجاب میشه 🤲

تا دیر نشده استغفار و توبه کنیم و جدی به طرف خدا برگردیم ،که بعد ظهور دیگه جای توبه و پشیمونی نیست ..🫠

اگر مایلی بگو تا اسمت وارد لیست
یاران حضرت قرار بگیره..📝

@نیلا6461 @منتظرموعود12 @شیرین108 @ely00 @زهرا9731

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

﷽💞«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش ...

عزيزم حتما منو شركت بده.


@یااس_کبود

عزيزم اگه دوست داري بگو شركتت بده.

خير و بركت برات مياره

سلامتي و تعجيل فرج امام زمان صلوات. اگر سوال شرعي داري حتما بزن اين شماره. حرم امام رضا(ع). ٠٥١٣٢٠٢٠

﷽💞

«و اى قوم من، (نزدِ) پروردگارتان استغفار کنید،سپس به درگاه او توبه كنيد [تا] از آسمان بر شما بارش فراوان فرستد و نيرويى بر نيروى شما بيفزايد،

و تبهكارانه روى بر مگردانيد.»آیه 52 سوره ی هود🌱

سلام دوست جونی هااا 🤩منتظران آقا جانمون..

چله گرفتیم از ۶ دی تا صبح نیمه شعبان روزی یه تسبیح که میشه ۱۰۰ تا ذکر( استغغرالله ربی و اتوب الیه )

به علاوه یک دعای عهد صبحگاه

تا گناهامون با توبه و استغفار پاک بشه
این طوری دعامون برای ظهورِ حضرت زودتر مستجاب میشه 🤲

تا دیر نشده استغفار و توبه کنیم و جدی به طرف خدا برگردیم ،که بعد ظهور دیگه جای توبه و پشیمونی نیست ..🫠

اگر مایلی بگو تا اسمت وارد لیست
یاران حضرت قرار بگیره..📝

@65mahidarya @خوشبخت_آینده_هستم @دلسا1379 @اهلاوسهلا @

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

من تقریبا یه ماهه شروع کردم به خوندن نماز اول وقت و حتی نماز شب و مدام هر روز بعد نماز صبح زیارت عاش ...

اتفاقا عزیزم کسی که توبه میکنه و برمیگرده رو خدا و اهل بیت خیلییی دوست دارن خیلی خیلی. این افکارو شیطون تو دلت میندازه که ناامیدت کنه💚🌺اگه دوست داشتی دردول کنی پیام بده سعی میکنم کمک کنم🌺💚

میدونی خدا خیلی دوسِت داره؟اره تو خود تو.اماما هم دوسِت دارن. امام زمان (عج)هرروز تو دعاهاشون برامون دعا میکنن که عاقبت بخیر شیم.نمیشه یدونه صلوات بفرستیم و بهشون هدیه کنیم؟یا ۳ تا سوره توحید؟کلا یه دقیقه هم وقتت رو نمیگیره🌺ولی هم خدا رو خوشحال میکنی هم امامت رو🌺هیچوقت هیچوقت هم ناامید نباش ناامیدی کار شیطونه و بزرگ ترین گناه خدا مارو بیهوده خلق نکرده که ولمون کنه💚گه خواستی و قابل دونستی بگو برات صلوات بفرستم🌺

عزيزم حتما منو شركت بده. @یااس_کبود عزيزم اگه دوست داري بگو شركتت بده. خير و بركت برات مياره

چشم عزیزم قبول باشه💚🌺🌺

میدونی خدا خیلی دوسِت داره؟اره تو خود تو.اماما هم دوسِت دارن. امام زمان (عج)هرروز تو دعاهاشون برامون دعا میکنن که عاقبت بخیر شیم.نمیشه یدونه صلوات بفرستیم و بهشون هدیه کنیم؟یا ۳ تا سوره توحید؟کلا یه دقیقه هم وقتت رو نمیگیره🌺ولی هم خدا رو خوشحال میکنی هم امامت رو🌺هیچوقت هیچوقت هم ناامید نباش ناامیدی کار شیطونه و بزرگ ترین گناه خدا مارو بیهوده خلق نکرده که ولمون کنه💚گه خواستی و قابل دونستی بگو برات صلوات بفرستم🌺

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز