2777
2789
به تاپیکات نمیخورد اینقدر زیبا باشید

خخخ اخه چه ربطی داشت

بعدا گفتم قیافم معمولیه

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

UOTE=404298721]چشات زیبا میبینه گلمممم🥹🥹🥹🤗 اشنا منو نترسون😂😂😂 فداتشم تنت سلامت💕[/QUOTE]قربون ...

آها نفس عمیق بکشم حالاااا🥲😂😂😂😂

آها ک اینطور 😂🧡

مهربونم 🫂🎀


وای اره چجوری فهمیدی😂😂🥲

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

نه معمولی نیست مهدی احمدوند باید روت کراش باشه نه تو رو اون خودتو کوچیک نکن به خاطرش

مهدی احمدوند تاج سر منه باور کن

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

نه تو سر تری

ای بابا

خجالت میدی

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

آها نفس عمیق بکشم حالاااا🥲😂😂😂😂 آها ک اینطور 😂🧡 مهربونم 🫂🎀وای اره چجوری فهمیدی😂😂🥲

بله ، که اینطور..

ینی نمیدونی من کیم پس 😉

فک کنم اگ اشتباه نکنم برات تاپیکم زده باشم.. 😂😂😉

..... بـه🏡برمیگردیم 💓🍻

بله ، که اینطور.. ینی نمیدونی من کیم پس 😉فک کنم اگ اشتباه نکنم برات تاپیکم زده باشم.. 😂😂😉

ن نمیدونم🥴😂😂معرفی میکنی


تاپیک ؟ تاپیک چی گلم ؟

اللهم عجل لولیک الفرج🌱

😅

مرسی بازم

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

نه معمولی نیست مهدی احمدوند باید روت کراش باشه نه تو رو اون خودتو کوچیک نکن به خاطرش

چکارش داری

من هم سن دلبر بودم.. شاهرخ خان رو کراش داشتم...عکسشم بزرگ زده بودم تو اتاقم...بابام چپ میرفت،راست مبومد،میگفت..شاهرخ جونت از هند با فیلش اومد تو رو ببره😇هعییی جوونی کجاییی.. .

..... بـه🏡برمیگردیم 💓🍻

من یه بار عید بود فکر کنم خیلی کم با کاربری ژله نارنجیت حرف زدم خیلی کم

اووه اوهه چطوری از اون موقع یادت مونده اصلا

اون کاربریم رو خودم تعلیق کردم دیگه ندارمش

بزرگتر ها میگویند نوجوان ها فکر میکنند شکست ناپذیرند و این جمله را با طعنه و لبخند بیان میکنند نمی دانند که واقعا همینطور است فکر میکنیم شکست ناپذیریم چون هستیم به دنیا نمی اییم و نمی میریم مثل همه انرژی ها فقط شکل و ظاهر مان تغییر میکند ادم ها با بالا رفتن سن این حقیقت رو فراموش میکنند کم کم از شکست و از دست دادن واهمه پیدا میکنند ولی ان بخش از وجود ما که بزرگتر از مجموع همه بخش های دیدنی ماست نه شروعی دارد و نه پایانی در نتیجه نمیتواند شکست بخورد مــن رو نمیتونی معنی کنی پروفایل خودمم

اووه اوهه چطوری از اون موقع یادت مونده اصلا اون کاربریم رو خودم تعلیق کردم دیگه ندارمش

مشخصی دیگه تو فقط درباره مهدی احمدوند تاپیک میزنی از پارسال هم هستی اون موقع چون خیلی دوسش داشتی یادم مونده دیگه پی وی هم یه بار باهات حرف زدم با همون کاربریت

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز