حالا دیشب که اومدم خونه هیچکدوممون با هم حرف نزدیم میخوام بهش پیام بدم
اینا متن پیامامم از این به بعد پنجشنبه ها رفتم خونه بابام قشنگ خودت میای دنبالم کسی دیگ وظیفه نداره من از خونه بابام بیاره
بعدش تو زندگی قرار نیست همیشه حرف تو باشه منم از این زندگی سهم دارم
و اینکه دفعه دیگ منو با اینکه نیا خونه تهدید نکن هر دفعه تا یه چیز میشه زنگ میزنی نیا خونه
در اخر من بزرگ تر دارم هر وقت بابام گفت ییا حرف بزنیم مجبوری بیای چون من بزرگ ترم بابامه
خوبه اینا بهش بگم ؟؟