من فکر میکنم اگه آقا پسر از نظر مالی از پس ازدواج بر بیاد و از نظر اخلاقی و خانواده مشکلی نداشته باشه و این مسولیت را دوست داشته باشه من گمان نمی کنم در ازدواج ش با مشکل مواجه شده
اگه پسر بخواد تا سی سالگی صبر کنید تنهایی بسیار سخته و احتمال اینکه پسر به رفیق بازی و حاشیه کشیده بشه زیاده
این نظر من هست به نظرتون درسته یانه