لیمو۶۸ مدیر عضویت: 1401/08/29 تعداد پست: 5864 عنوان خواستگار | مشاهده متن کامل بحث + 149 بازدید | 15 پست من معلممیکی از همکارا یه موردی رو پیدا کرده که ۲۰سال ازم بزرگتره،گفت اختلاف سنی مهم نیست و دو دستی بچسبش مرد خوبیهمن دلم نیستبا اصرار همکارم فردا قراره همو ببینیم،بنظرتون کجا خوبه؟ 1404/09/20 | 18:01 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
apocalypse عضویت: 1404/08/04 تعداد پست: 1149 نمیخوام قبول کنم اما مجبورم برم سر قرار خب بعد که رفتی ردش کن، بگو نمیخوایش music is the only thing keepin' the peace when I'm fallin' to pieces