با دوستام برم خوش میگذره ؟یا همش باید دعا بخونیم ؟
حتما باید روزه بگیریم؟
پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم
بچه ها باورتون نمیشه! برای بچم از «داستان من» با اسم و عکس خودش کتاب سفارش دادم، امروز رسید خیلی جذذذابه، شما هم برید ببینید، خوندن همه کتابها با اسم بچه خودتون مجانیه، کودکتون قهرمان داستان میشه، اینجا میتونید مجانی بخونید و سفارش بدید.
دخترایی که می خوایید ازدواج کنید اعتکاف بهترین فرصته
چشم عباس اقا
پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم
ن بابا اوکیه دعای چیخیلی شلوغه اخر شبا کلی جشن و مراسمهبرای اینکه اذیت نشی بگو خانوادت غذا بیارن برا ...
اخیش چه روزی هست اعتکاف ؟ همه مذهبین یا نه ادم معمولی هم هست؟
پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم
پروف خودمم🦋آناهــــیتا🦋اگه بعد بحث یا دعوا توی تاپیک هاتون شرکت کردم یا ریپلای زدم به این معنی نیست که عاشقتون شدم یا از رفتارم پشیمونم فقط به اسم کاربری دقت نمیکنم