2789
عنوان

جاریم

| مشاهده متن کامل بحث + 992 بازدید | 54 پست
واییی چقد کمدم بهم ریخته بود 😂😂😂

اینش بده دیگه آبرو واسه آدم نمیمونه تازه من دوست ندارم کسی لباسمو بپوشه یا من لباس کسیو بپوشم

میشه واسه شفای پسرم صلوات بفرستید ممنونم❤💓💗💝💖💕        

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

اب میخواست گفتم برات میارم چند بار هم گفتم  گفت نه خودم بر میدارم دیگه چی بگم

بگو نه شما بفرمایید من برات میارم،خودت پاشو برو اصلا از دستش بگیر جوریکه ینی داری احترام میذاری بهش اما متوجه بشه نباید راه بیفته به همه جا سرک بکشه،کلا وقتی طرف اخلاقش این مدلیه صمیمیت زیاد خوب نیس،یکم حالت تعارف و رودرواسی و احترام داشته باش باهاش که اونم یاد بگیره

شکر نعمت ، نعمتت افزون کند😊
میگفتی عزیزم چیزی خواستی بگو خودم برات میارم،یا وقتی میره سر یخچال برو پیشش بگو چیزی میخواستی؟اگه گف ...

این کارارو کردم  بازم 

دوسش دارم ولی من این عادتو ندارم دوس هم ندارمم

ک.ا..ن..د..م همون جلو تو کمد بود خب حتما دیده دیگه 

اللهـــم العجل ولیک الفرج
یبار بگو همسرت حرف بندازه بگه مثلا مامان کوچولو انقد بدش میاد مهمون بیاددرکمدویخچال واینا رو باز کنه

نه اون چیزی نمیگه

یه بار برادرشوهرم رفت تو اتاق عکسمون عروسیمون هم رو دیوار

وای یعنی اب شدم منم چادری اصلا یه تار موهامو هم ندیده

اللهـــم العجل ولیک الفرج
این کارارو کردم  بازم  دوسش دارم ولی من این عادتو ندارم دوس هم ندارمم ک.ا..ن..د..م همون ...

اگه این کارا رو کردی و به روی خودش نمیاره پس دوس داره سرک بکشه،شمام اگه خجالت میکشی رک بگی پس باید تحمل کنی و وسایل شخصیت رو بذاری جایی که بتونی درشو قفل کنی

شکر نعمت ، نعمتت افزون کند😊
نه اون چیزی نمیگه یه بار برادرشوهرم رفت تو اتاق عکسمون عروسیمون هم رو دیوار وای یعنی اب شدم منم چا ...

پس خودت بگو

زنداداش من یبار که اومده بود خونمون همون تو عقدش گفت من بدم میاد مهمون خونم بره سر یخچال وکمد  

چجوری بگم

مثلا با شوخی رفت سر یخچال بگو ، بفرما، رودربایسی نکنی یه وخ.

یا بگو حس نمیکنی دامن منو پوشیدی

سربازی هستم/که به کشتن وقت میروم/تا دوردستها/پرچم دشمن خانگی.....من مومن یامذهبی به معنای کاملش نیستم، فقط دوست دارم که باشم_مشغول فراگیری چهارمین رشته تحصیلیم هستم.من عاشق  کمک کردنم : از طب سنتی واسلامی،سلامت،روانشناسی،مسایل مذهبی،ادبیات و فرهنگ و برخی موضوعات اطلاعات نسبی دارم : اگر ضرورتی بود بپرسید،شاید کمکی ازم براومد _از همه مهمتر:من محتاج دعای همه عزیزان هستم،باسپاس    
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز