2777
2789
عنوان

شرایط زندگی

| مشاهده متن کامل بحث + 141 بازدید | 18 پست
شغلش چیه ک ماهی ۴۰ میلیون درآمد داره یه پسر ۲۵ ساله یه نمه مشکوکه🧐

الان یعنی زیاده؟

الان کارای کارگری تو تهران ۴۰ تومن کف حقوقشونه

کار با اسنپ

بنایی ساختمون

هندونه فروش ماهی ۲۰۰ در میاره

چیشد این سوال به ذهنت رسید؟

۲۵ ساله حداقل ۵ ساله داره کار میکنه

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی
خونه، ماشین، کار، سرمایه کافی برای خرید طلا و سرویس و گرفتن عروسی خوب و تهیه بخشی از جهیزیه و سفر و ...

خوشبحالت واقعا دست راستت رو سر دخترای دم بخت باشه گلم از قدیم گفتن دختری ک توی خونه پدرش خوشبخت باشه خونه شوهرشم خوشبخته راست میگن والا ماکه پدرمون یه کارگر بدبخت آس و پاس بود خدابیامرز بیا حالا الان شوهرمونم همونه یه کارگر آس و پاس بدبخت ک داریم ب سختی زندگی رو میگذرونیم 😭😭😭

خوشگلای من توجه کنن 💚💚💚لطفا برای ظهور آقاصاحب الزمان عج یه صلوات بفرستین💚💚💚

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


این روزا پول حرف اول و آخر و میزنه اونم تو ایران متاسفانه شما پول داشته باش ولی معتاد باششما پول دا ...

نه اصلا اینجوری نیست

شاید قدیم ولی الان هم پولتون مهمه هم اخلاقتون هم اعتیاد نداشتنتون هم خسیس نبودنتون هم شعورتون

خود زنا درآمد خوب دارن، چرا نباید ازتون درآمد بخوان؟

توی تحقبقات جدید نشون داده شده ۸۰ درصد زنا به طور جهانی دیگه به ازدواج به طور جدی فک نمیکنن

چرا باید رو عمرشون ریسک کنن

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی
الان یعنی زیاده؟الان کارای کارگری تو تهران ۴۰ تومن کف حقوقشونهکار با اسنپبنایی ساختمونهندونه فروش ما ...

والا برای ما ک ب نون شبمون محتاجیم ماهی ۴۰ میلیون خییییلی زیاده خدا انشالله هیچکس ب درد و بدبختی و نداری ما دچار نکنه آمین🥹

خوشگلای من توجه کنن 💚💚💚لطفا برای ظهور آقاصاحب الزمان عج یه صلوات بفرستین💚💚💚

نه اصلا اینجوری نیست شاید قدیم ولی الان هم پولتون مهمه هم اخلاقتون هم اعتیاد نداشتنتون هم خسیس نبود ...

الانشم همینجوره فقط و فقط پول مهمه اونم تو ایران

هیچ جای دنیا مثل خانومای تو ایران پول براشون مهم نیست

و درصد کمی پول براشون مهمه و معیارهای دیگه مهم تر

مرد 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز