2789
عنوان

دوست قدیمیم

| مشاهده متن کامل بحث + 217 بازدید | 23 پست
منم با یه نفر دوست بودم چندین بار از رفتارهاش ناراحت شدم اما سکوت کردم که از دستش ندم 🥲 🥲 🥲 یه رو ...

بله

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩
چک کن ببین جاهای دیگه آنلاینه

آنلاین بودنش رو برداشته ولی مثلا نزده خیلی وقت پیش

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

منم با یه نفر دوست بودم چندین بار از رفتارهاش ناراحت شدم اما سکوت کردم که از دستش ندم 🥲 🥲 🥲 یه رو ...

ناراحتم اگه میشدم سر این بود ک خودم زودتر نرفتم


آمدیم فردایی نبود آمدیم واین آخرین شعرم بود ...آنوقت چه؟؟میخواهی همین قدر دور بمانی.. همین قدر غریب همین قدر محال !؟راه بیفت و برگرد ...به فردا اعتمادی نیست !!

ما هر دو خانم یمنمیدونم چش شد🥲🥲🥲🥲

ما هم دوتامون دختریم

مـا تـنـهـا زاده می شـویـم🍃تـنـهـا زنـدگـی مـی کـنـیـم💔وتـنـهـا مـی مـیریـم🍂 عـشـقـ و پـیـونـدهـای دوسـتـانـه ای کـه مـی سـازیـم،تـنـهــا ««پـنـدارهـای پـوچـی سـت»»»کــه مـا تـنـهـا نـیـسـتـیـم🤌🖤⁦(⁠◍⁠•⁠ᴗ⁠•⁠◍⁠)⁩

چند هفته پیش سر یه بحث الکی تنها رفیقم از دستم دلخور شد با اینکه مقصر خودش بود ولی بازم انتظار داشت من درک کنم ولی چون سر حرفش بهم برخورده بود نتونستم ،با وجود غرورم بعد یهفته بهش پیام دادم و اون بطرزوحشتناکی سرد جواب داد ازش یه جمله پرسیدم فقط

(منظورت از رفتارات اینه که میخوای نباشی)گفت آره

گفتم مرسی بدرود

هیچ شماره ای،هیچ عکسی،هیچ پیامی،هیچی ازش ندارم دیگه

بنظرتون کارم اشتباه بود؟😂


آمدیم فردایی نبود آمدیم واین آخرین شعرم بود ...آنوقت چه؟؟میخواهی همین قدر دور بمانی.. همین قدر غریب همین قدر محال !؟راه بیفت و برگرد ...به فردا اعتمادی نیست !!

ما هر دو خانم یمنمیدونم چش شد🥲🥲🥲🥲

منم همینو میگم

ناراحتی هم اگه باسه سر اینه که دیر شناختمش


آمدیم فردایی نبود آمدیم واین آخرین شعرم بود ...آنوقت چه؟؟میخواهی همین قدر دور بمانی.. همین قدر غریب همین قدر محال !؟راه بیفت و برگرد ...به فردا اعتمادی نیست !!

منم با یه نفر دوست بودم چندین بار از رفتارهاش ناراحت شدم اما سکوت کردم که از دستش ندم 🥲 🥲 🥲 یه رو ...

دوستت این کارو کرد من دوست پسر سه سالم اینکارو کرد بدون هیچ دلیل و حرفی

ناراحت که شدم ولی یاد گرفتم به کسی دلخوش نکنم یا دل نبندم آدمها میان و میرن

چون عاقبت کار جهان نیستی است انگار که نیستی تا هستی خوش باش
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792