2789
عنوان

کاش بارون بودی که همه نگران نیامدنت میشدند

| مشاهده متن کامل بحث + 10853 بازدید | 1003 پست

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

‹ 🌱 ›


‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌غیر تو هیچ ڪس در این عالم

ارزش عشق و انتظار نداشت.....


یا صاحب الزمان(:♥️

•••••

تعجیل‌درظهور‌و‌سلامتی‌مولا،شفابیماران

#پنج‌صلوات‌📿

#دعای‌سلامتی‌و‌فرج‌حضرت💌

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

💚💚 اللهم عجل لولیک الفرج 💚💚 در کربلا بی طرفان بی شرفانند تاریخ همان ست حسینی و یزیدی. بامااگه دشمن بشه تمام زمانه این مملکت، مملکت امام زمانه

ما برای حسین ع گریه میکنیم 

 اما  برای فرزندحسین که امام 

حَی ؛ زنده و حاضر در کنارمون هست 

                نه

 میدونی چرا ؟!!!!!!

 گریه کردن برای امامان قبل ما سادست

 اما کار کردن و اصلاح کردن خود برای 

امام حی و حاضر کار ساده ای نیست ❌

 ما بایستی از اشک بر امام حسین ع

 برسیم به یاری فرزند حسین ع✨

خدایا ....؟.....؟.....!! 🌟 حمد و سپاس مخصوص خداوندی است که هر جا خواستم او بود اما هر جا او خواست من نبودم؟!🌟 خدایا ،چه دارد آنکه تو را ندارد؟و چه ندارد آنکه تورادارد؟ اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم🤲 دلیل غیبت طولانی ات اگر منم،خدا كند كه بميرم تا ظهور شود🤲

من_یک_منتظرم

اللهم عجل لولیک الفرج 

بگذار تمام دنیا،مسخره ات کنند بانو!خودت را.     چادرت را.  سیاه بودنش را.   چهره بدون آرایشت را.   می ارزد به یک لبخند رضایت❤مهدی فاطمه(عج)❤
سلام عزیزم حالت چطوره؟ من شمارو هر وقت یادم باشه دعا میکنم فکر کنم حدود چند ماه پیش حرف زدیم 🥰الهی ...

سلام آجی ممنون خوبم. خودت خوبی ان شاالله

ممنونم آجی ازاینکه به یادم هستی. التماس دعا واسه ازدواجم دارم خواهش میکنم آجی ازشما وهمه دوستان

یاحضرت ابوالفضل علیه السلام حاجتم را بده بحق برادرت امام حسین علیه السلام خواهش میکنم آقاجان منتظرم🥺🥺.دکتر انوشه میگه:اعتمادالمثنی نداره✋️یاحضرت ابوالفضل عباس(ع)حاجت دارم شفاعتم کن.دلم اسیر چَشی بی که هیچ وفا ناشت.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز