2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

حالا يه بار كه اشكال نداره 

زنی را میشناسم من،که در یک گوشه ی خانه،میان شستن و پختن،درون اشپزخانه،سرود عشق میخواند…نگاهش ساده و تنهاست،صدایش خسته و محزون،امیدش در ته فرداست………زنی هم زیر لب گوید گریزانم از این خانه،ولی از خود چنین پرسد:چه کس موهای طفلم را پس از من میزند شانه؟……زنی با تار تنهایی لباس تور میبافد،زنی در کنج تاریکی نماز نور میخواند………زنی را میشناسم من که میمیرد ز یک تحقیر ،ولی آواز میخواند که این است بازی تقدیر……زنی با فقر می سازد،زنی با اشک میخوابد،زنی با حسرت و حیرت گناهش را نمیداند…زنی واریس پایش را زنی درد نهانش را، ز مردم میکند مخفی ،که یکباره نگویندش چه بدبختی،چه بدبختی……زنی را میشناسم من که شعرش بوی غم دارد،ولی میخندد و گوید که دنیا پیچ و خم دارد…                                تقدیم به بانوان سرزمینم که هرکدام در پس لبخندشان،غمی پنهان دارند…به امید روزی که تمام زنان و دختران این مرز و بوم شاد و آزاد باشند😔
بچه ها من خیلی هوس لواشک می کنم ومی خورم می گن لواشک بچه روسیاه می کنه درسته

خخخ من عشق لواشک بودم تو بارداریم

نی نیم هم سفیده

البته من چند ماه اول میخوردم، بعدش ویارم شیرینی شد

❤💚 اسلام به ذات خود ندارد عیبی، هر عیب که هست از مسلمانی ماست💚❤
متاسفانه منم چندبار چیپس و کرانچی خوردم بد هوس میکردم الانم یه سالاد پر سس مایونز دوست دارم اما جه م ...


مگه سس بده؟؟؟؟؟

وای سیزده ساله پیش من همه چیز خوردم،اصلا هم نمی دونستم بده


دیگه نهایت پرهیزم زعفرون بو د



بودن هم بودن های قدیم...نه اینترنت بود،نه تلفن...فقط نگاه بود،روبرو...چشم در چشم،به همین خلوص.....به همین کیفیت..به همین سادگی
خخخ من عشق لواشک بودم تو بارداریم نی نیم هم سفیده البته من چند ماه اول میخوردم، بعدش ویارم شیرینی ...

واقعا خب پس همین الان یک نیم کیلو خوردم گفتم ببینم واقعا درسته یانه

پدرم دنیا بی تو چقدر خالیست😭😭😭😭😭😭
چرا من عصن توجه ندارم ب این چیزا .. همه چی میخورم

دمت گرم ،الهی،نوش جون، فوت کن برسه ب روحه من،من خودمم بخوام بخورم شوهرم نمیذاره،لواشکم یواشکیش میخورم خخخخ

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

من لی غیرک

dinaye_maman | 45 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز