2789
عنوان

🍃حساب مردم به آنان نزديك شده درحالى‌كه در غفلتند و روى گردانند🍂

| مشاهده متن کامل بحث + 7956 بازدید | 893 پست
خانما به نظرتون چه طوری میشه کار میدانی و در صحنه برای ظهور حضرت انجام داد ؟به غیر از فضای مجازی

اینکه به کسی کمک کنیم تو اشنا فامیل محل و مثلا طرف خاست کاری واسه تشکر از ما انجام بده بگیم واسه ظهور امام زمان دعا کنن و امام زمان رو به جوونا بشناسونن


گذشتم  از گذشته ای ک گذششت

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷


قند تو دلم آب میشه و پشتم گرم به

اینکه اگه همه رهام کنن شما رهام

نمی‌کنی❤️‍🩹 :)

-السلام‌علیک‌یاحجة‌الله🌱

دوست‌داشتَن‌تواِی‌عَزیزفاطِمه(سلام‌الله‌علیها)

همان‌دوست‌داشتَن‌خداست((:🫀


°•~💙



دَر خـــٰــانہ هٰـــــا نَبـــــودَنت

احســـٰــاس مےشـَــــود؛

خــٰـــالیست جــــٰـا؎ عَکـــــس تـــُــو،

بِیـــــن اُتـــٰــاق هـــٰــا..

⤦‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بــَـــرگـــــرد بے تــُـــو کُـــــل جَهــٰـــان ؛

نـــٰــامُنـــــظم أســـــت؛

خُـــــوش کــَـــرده ایم دِل ،

بِہ هَمیـــــن اتفـــٰــاق هـٰــــا.

#اللهم_عجل_الولیک_الفرج

السلام‌ علیک یا بقیه الله فی ارضه

خوش اومدی عزیزم😍🌺🌺مهمون حضرت (عج) هستی این هفته💚

میدونی خدا خیلی دوسِت داره؟اره تو خود تو.اماما هم دوسِت دارن. امام زمان (عج)هرروز تو دعاهاشون برامون دعا میکنن که عاقبت بخیر شیم.نمیشه یدونه صلوات بفرستیم و بهشون هدیه کنیم؟یا ۳ تا سوره توحید؟کلا یه دقیقه هم وقتت رو نمیگیره🌺ولی هم خدا رو خوشحال میکنی هم امامت رو🌺هیچوقت هیچوقت هم ناامید نباش ناامیدی کار شیطونه و بزرگ ترین گناه خدا مارو بیهوده خلق نکرده که ولمون کنه💚گه خواستی و قابل دونستی بگو برات صلوات بفرستم🌺

خانما به نظرتون چه طوری میشه کار میدانی و در صحنه برای ظهور حضرت انجام داد ؟به غیر از فضای مجازی

اینکه به نیت ظهور حضرت خوبیها و محبت رو بیشتر کنیم 

حتی در حق اونی ک داره مسیر رو اشتباه میره


گذشتم  از گذشته ای ک گذششت
اینکه به کسی کمک کنیم تو اشنا فامیل محل و مثلا طرف خاست کاری واسه تشکر از ما انجام بده بگیم واسه ظهو ...

همین شناسوندن 

ثواب سال ها نماز و روزه مقبول داره 

در روایت آمده پیامبر اکرم ص فرمودند فرزندان مرا 

هر کس ما دست و زبان و ...

یاری کند 

مورد شفاعت قرار میگیرد 

..

ان شاءالله که بتونیم..

     عشق_بی_نشان ♥لبیک یا صاحب الزمان🤚»تمام وجودم سرشار از یقین به خـــــــــــدا وظهـــــــور شماست.«اللّهم عجـــــــــــل لولیک الفرج» 

قال ابُو مُحَمَّدٍ الْعَسْكَرىّ عليه السلام: أكْثِرُوا ذِكْرَ اللّهِ وَ ذِكْرَ الْمَوْتِ وَ تِلاوَةَ الْقُرآنِ وَ الصَّلاةَ عَلَى النبىِّ صلي الله عليه و آله، فَإنَّ الصَّلاةَ عَلى رَسُولِ اللّه صلي الله عليه و آله عَشْرُحَسَناتٍ. حديث

امام عسكرى عليه السلام فرمود: زياد ياد خدا و ياد مرگ باشيد و قرآن را زياد بخوانيد و برپيامبر اكرم صلي الله عليه و آله فراوان درود فرستيد كه درود بر رسول خدا صلي الله عليه و آله ده حسنه به شمار مى رود

میدونی خدا خیلی دوسِت داره؟اره تو خود تو.اماما هم دوسِت دارن. امام زمان (عج)هرروز تو دعاهاشون برامون دعا میکنن که عاقبت بخیر شیم.نمیشه یدونه صلوات بفرستیم و بهشون هدیه کنیم؟یا ۳ تا سوره توحید؟کلا یه دقیقه هم وقتت رو نمیگیره🌺ولی هم خدا رو خوشحال میکنی هم امامت رو🌺هیچوقت هیچوقت هم ناامید نباش ناامیدی کار شیطونه و بزرگ ترین گناه خدا مارو بیهوده خلق نکرده که ولمون کنه💚گه خواستی و قابل دونستی بگو برات صلوات بفرستم🌺

خانما به نظرتون چه طوری میشه کار میدانی و در صحنه برای ظهور حضرت انجام داد ؟به غیر از فضای مجازی

جمعه ها نذری پخش کنیم و روش یه جمله قشنگ راجب ظهور حضرت بنویسیم

گذشتم  از گذشته ای ک گذششت
لین قلبی لولی امرک ♥️

قبول باشه عزیز🤲

به اندازه یک پست شریک شدید 

در یاری امام زمان تون ❤️

     عشق_بی_نشان ♥لبیک یا صاحب الزمان🤚»تمام وجودم سرشار از یقین به خـــــــــــدا وظهـــــــور شماست.«اللّهم عجـــــــــــل لولیک الفرج» 

لین قلبی لولی امرک ♥️

🤲🏻🤲🏻چه دعای قشنگی

الهی آمین ❤️❤️🤲🏻🤲🏻

یا صاحب الزمان آقاجانم ادرکنا و لاتهلکنا این مرده دل ...💔این خسته جان.... 😔 دارد تمنای تو را یا صاحب الزمان عج الله ❤ اللهم عجل الولیک الفرج به حق زینب کبری سلام الله علیها🤲🏻🥀درد بی درمان شنیدی؟! حال من یعنی همین 💔بی تو بودن درد دارد... میزند من را زمین 😭

⚘﷽⚘


⚘الســـــــــــــلام علیکــــــــ یامـولانا یا صـاحب الزمـان (عج)⚘


تک تک گلبرگ‌هاے گلم را

به یاد عطر وجودتان مے‌بویم

مشامم آکنده میشود

از این رایحه‌ے بهشتے

و لحظاتم مالامال مے‌گردد از حس حضورتان

گل خوشبوے هستے

دیدنتان آرزویم است

متی تِرانا وَ نَراک


آقاجان

این روزها هم میگذرد

این روزهاے دلتنگے

این روزهاے دورے و بیقرارے

این روزها میگذرد و

وقتِ مهربانے مے‌آید

وقتِ آمدنِ تو ...

مے‌آید روزے که مے‌آیے و

دستِ دل‌مان را میگیرے

و از دلتنگے و غم نجات‌مان میدهے

آه که دلم پَر‌میزند براے مهربانے‌ات

حضرتِ مهربانترین .


ٖدر افق آرزوهایم

تنها ♡أللَّھُمَ ؏َـجِّلْ لِوَلیِڪْ ألْفَرَج♡ را میبینم...

#مولاےمهربان‌‌‌‌غزلهاےمن‌سلام✋

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز