بهتر نیست به اون بچهای بیگناه نگیم حرومزاده؟
بخدا اگه دست خودشون بود بدنیا نمیومدن،اون مامان باباش حرومزادن
اون بچه اتفاقا ممکنه ادم خوبی بشه
ولی اره اون چند درصد تاثیرشو رو بقیه میزارن مثلا زنی که بهش خیانت شده یا مردی که بهش خیانت شده طلاق و بچه طلاق و... خیلی بده
ولی چون گفتی مد شده خواستم بگم بین همون حرومزادهای پست مده نه ماها