2789
عنوان

تو خونتون چه میوه ای داربن

| مشاهده متن کامل بحث + 2485 بازدید | 141 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خرمالو .انار . سیب .به 

منم عاشق خرمالو ام .پسرمم دوست داره اما واسه اینکه انسداد روده نگیره زیاد نمیتونم بهش بدم روزی ی دونه ب او میدم خودمم هر موقع دلم خواست میرم تو آشپزخونه یواشکی میخورم 😁

میگن روز قیامت نی نی یارا رو میارن ب صف میکنن ازشون میپرسن ب کدامین گناه این کاربری رو میترکوندین ؟! اونوقت من قیامت ب پا میکنم 😕😏😄

خرمالو برا من سمه 

من یبوست دارم همش 

خرمالو هم باعث انسداد رودس

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

ما در حال حاضر موز و خرمالو و سیب تو یخچال هستبا کلی کمپوت سیب و گیلاس ولی دارم نخود میخورم عاشق نخو ...

به به کمپوت 

منم عاشق نخدچی ام ولی با کشمش 

 ....اگه با من بحث کنید جوابتون رو نمیدم چون فهمیدم نمیشه یه مگس رو متقاعد کرد باید ولش کرد فرستاد دنبال غذاش😂شاید یک روز داستان متحول شدنم رو گفتم قبل آقا، اهل گفتوگو بودم اما الان اهل فحشم. دلهایمان ریش ریش شده از  دلتنگی آقاجان ...شبیه سرآستین لباست.دلهای ما ریش ریش ست. کامنت های منو با لحن نجم الدین شریعتی بخونید چون خیلی آروم حرف میزنم، در حال ترمیم 🥀💔ممنون میشم اگه امضام رو دیدی برام صلوات بفرستی بگو منم برات میفرستم .همه نقش بلد بودند،من فقط بلد بودم خودم باشم؛و چه ساده لوحانه فکر میکردمصداقت هم یک هنر است.». 

میوه های ک اسم بردی از بس نخوردم طعم هاش یادم رفته😅😅😅😅

بمیرم 

ببخشید 😢

 ....اگه با من بحث کنید جوابتون رو نمیدم چون فهمیدم نمیشه یه مگس رو متقاعد کرد باید ولش کرد فرستاد دنبال غذاش😂شاید یک روز داستان متحول شدنم رو گفتم قبل آقا، اهل گفتوگو بودم اما الان اهل فحشم. دلهایمان ریش ریش شده از  دلتنگی آقاجان ...شبیه سرآستین لباست.دلهای ما ریش ریش ست. کامنت های منو با لحن نجم الدین شریعتی بخونید چون خیلی آروم حرف میزنم، در حال ترمیم 🥀💔ممنون میشم اگه امضام رو دیدی برام صلوات بفرستی بگو منم برات میفرستم .همه نقش بلد بودند،من فقط بلد بودم خودم باشم؛و چه ساده لوحانه فکر میکردمصداقت هم یک هنر است.». 

خرمالو داشتیم پرتشون کردیم

هیچکی دوست نداشت

اصلا خوشمزه نیست

یا رب زه غم حسین دلم محزون کن/در جان و دلم محبتش افزون کن/ بی عشق حسین هر آنچه باشد به دلم/ خون ساز و زه راه دیده ام بیرون کن .عزیزوم حسین🖤😭🥀

ارسال نظر شما
این تاپیک قفل شده است و ثبت پست جدید در آن امکان پذیر نیست

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز