بهاراومدهه مدیر عضویت: 1403/12/01 تعداد پست: 6160 عنوان سیل منو برد 😂😂 | مشاهده متن کامل بحث + 302 بازدید | 27 پست نوزادم ۴۶روزشع خواستم یه حالی بهش بدم باز بذارم فقط شلوار داشت کردم بدون مای بیبی ..😂حالا اومدم میبینم واااای چی کار ک نکرده 😂😂😂 1404/07/30 | 13:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
beauti3_ عضویت: 1402/10/19 تعداد پست: 40703 این یه رشته دانشگاهی نبود؟؟؟😂😂پسرم توش تخصص داره 😂 پسرمون مدرکش رو گرفته😍🤣🤣🤣 .میشه برای امام زمان یه صلوات بفرستی❣️
beauti3_ عضویت: 1402/10/19 تعداد پست: 40703 ابیاری گل قالی ااینم هست .میشه برای امام زمان یه صلوات بفرستی❣️
بهاراومدهه مدیر استارتر عضویت: 1403/12/01 تعداد پست: 6160 منم یه بار پسرمو باز گذاشتم زیرش زیر انداز پلاستیکی بود دیدم صدای خندش میاد دیدم جیش کرده دست پا تکو ... پسر من چندبار جیش کرده موقع تعویض بعد برگشت توی صورت خودش مخصوصن قبل ختنه کردن حالتش به اون سمت بود😂
رقص__پروانه عضویت: 1401/12/19 تعداد پست: 20078 منم یه بار پسرمو باز گذاشتم زیرش زیر انداز پلاستیکی بود دیدم صدای خندش میاد دیدم جیش کرده دست پا تکو ... واااااااایییییی🤣🤣🤣😭خیلی دردناک و طنزاین دیگه نوبرشه چو خدا بود پناهت ؛ چه خطر بود ز راهت؟ به فلک رسد کلاهت ؛ که سر همه سرانی✨️
ترمه_24 عضویت: 1396/11/02 تعداد پست: 90627 وای چ صحنه ایییخنده دار و ناراحت کننده سکته کردم بردمش حموم رو تختی شستم ولی الان خندم میگیره الانم باید برم از مدرسه بیارمش خودشناسی DNA plus
بهاراومدهه مدیر استارتر عضویت: 1403/12/01 تعداد پست: 6160 پسرمون مدرکش رو گرفته😍🤣🤣🤣 وای ننه خیلی بامزه ن نوزادا 😀
miss__mhs عضویت: 1403/06/30 تعداد پست: 3722 منم یه بار پسرمو باز گذاشتم زیرش زیر انداز پلاستیکی بود دیدم صدای خندش میاد دیدم جیش کرده دست پا تکو ... 🤣🤣🤣🤣ای وااااییی
dariaan عضویت: 1402/04/30 تعداد پست: 4953 این یه رشته دانشگاهی نبود؟؟؟😂😂پسرم توش تخصص داره 😂 همه پسرا این تخصص رو دارن البته😂 خدایا اگه من گناهی میکنم از من ناراحت نشو ، شاید حکمتی توشه😊
بهاراومدهه مدیر استارتر عضویت: 1403/12/01 تعداد پست: 6160 سکته کردم بردمش حموم رو تختی شستم ولی الان خندم میگیره الانم باید برم از مدرسه بیارمش وای اره چشم رویهم بذاری میبینی روزا گذشته و بزرگ شدن بچه اولم کلاس دومه قربونش انگار دیروز دنیا اومد 🥹🥹
beauti3_ عضویت: 1402/10/19 تعداد پست: 40703 وای ننه خیلی بامزه ن نوزادا 😀 گاهی وقتادلم براشون میسوزه خیلی کوجولو ومظلومن🥹🤣🤣🤣🤣 .میشه برای امام زمان یه صلوات بفرستی❣️
بهاراومدهه مدیر استارتر عضویت: 1403/12/01 تعداد پست: 6160 زیاداسمش رو شنیدم نمیدونم واقعاتودانشگاه هست یان اره من دیدم قبلن 🤧
بهاراومدهه مدیر استارتر عضویت: 1403/12/01 تعداد پست: 6160 گاهی وقتادلم براشون میسوزه خیلی کوجولو ومظلومن🥹🤣🤣🤣🤣 مخصوصن اون نگاههای گیج و منگشون 🥹🥹🥹دست و پاهای نرمالوشون اوووی خووودا