2777
2789

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

پسرمن ۹ماهشه باخودش بازی میکنه و دست و پا میزنه و بالارو نگاه میکنه میخنده 

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
خدا حفظش کنه عزیزم

قربونت ان شالله کوچولوشماروهم در پناه خودش حفظ کنه عزیزم بسپارش بخدا خودش مواظبشه اونی ک داده خودشم هواشو داره

😔😔😔😔😭😭😭خدایا ناامیدمون کردی مسعودو بردی پیش خودت هر کسی امضامو دید برای عزیز از دست رفتمون فاتحه بخونید
بله همش درسته قرص تشنجم بهش میدم گردنم گرفته ولی بعضی وقتا میفته

ایشالله حدا بهش سلامتی میده چیزی نیست اینا هم بزرگتر بشه خوب میشه

زخمی عشقی وطنم باید کنارت بمانم ...❤️و اگر من برای همه ی دنیا چیزی نبودم عیبی نداشت ؛ تنها میخواستم عزیز تو باشم 🖤 عزیز تو بودن انگار ، عزیز خدا بودن بود ...

اخه توی زایمانم اکسیژن به مغزش نرسید بردنش nicu گفتن سی پی شده دکترم گفت باید روند رشدش وببینیم چطور ...

اگه گفته سی پی که یعنی همون فلج مغزی که درجات آسیب به مغز بعدا مشخص میشه،ممکنه انقد کم باشه که اصلا به چشم نیاد،نگران نباش،ولی اگه دیدی تو غلت زدن و نشستن دیر افتاده دکتر براش کاردرمانی تجویز کرد حتما ببر و کوتاهی نکن،

مجبور به تولید مثل نیستیم،یک فرق ما با حیوانات همینه   
اگه گفته سی پی که یعنی همون فلج مغزی که درجات آسیب به مغز بعدا مشخص میشه،ممکنه انقد کم باشه که اصلا ...

پگاه جون یعنی هستن که این اتفاق افتاده و خوب خوب شدن و مشکلی نداشتن

پگاه جون یعنی هستن که این اتفاق افتاده و خوب خوب شدن و مشکلی نداشتن

آره از کسایی که با فامیل ما بستری بودن تو نوزادی و بعدا کامل سالم بودن،هیچ طوریشون نبود،توکل بر خدا گلم،حواست به مراحل تکاملیش باشه،حدود ۶ ماهگی غلت بزنه،حداکثر ۹ ماهگی بشینه یا حداکثر ۱۸ ماهگی راه بره،چون سینه خیز و ۴ دست و پا جز مراحل تکاملی بحساب نمیان،

مجبور به تولید مثل نیستیم،یک فرق ما با حیوانات همینه   

دست و پاش شل نیست؟رو پا نگهش میداری پاهاشو صاف میکنه وزنشو تحمل کنه؟یا نه؟ فامیل ما خیلی بدنش شل بود،خیلی خیلی دیر نشست،یعنی تا یسالگی هم کمر نمیگرفت و نمینشست

مجبور به تولید مثل نیستیم،یک فرق ما با حیوانات همینه   
ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز