2777
2789
وای عزیزم خدا حفظش کنه،بعضی وقتام پاهاش موقع شیر خوردن میلرزه شماهام همینطورن 

ممنون گلم.اره عزیزم

من برای دخترانم آرزوی خوشبختی میکنم مادرم هم برای من آرزوی خوشبختی کرده بود ومادرش هم برای مادرم. من یقین دارم روزی دختری ازنسل ماخوشبخت خواهدشد😔😔سایه جون مامان ساغرعمرمامان دلم برای بغل کردنتون تنگ شده خدایا منکه نشد ولی دخترام وخوشبخت کن التماست میکنم خداجون.دلم براتون پرپرمیزنه 😔😔😔😔روله بی توتک تنیام له تنیایی تنیاترم وختی یادت کفم روله جورچیلگ آگرگرم😭😭روله باوتازندگیم گشتی قربانی تماشات کم روله مگر ودیدارت دل خصه بارم شادکم😢😢

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

دوست عزیز نمیخام بترسونمت ولی بعضی تشنجا با حرکات اینجوری نشون داده میشن،حتما حتما حتما به یه فوق تخصص مغز کودکان مراجعه کن،چون دکترای اطفالم گاهی نمیفهمن

مجبور به تولید مثل نیستیم،یک فرق ما با حیوانات همینه   
بله این یک جور تمرینه  اصلا نگران نباش یک جور تست ماهیچه های بدن ابدا نگران کننده نیست شمار ...

هردفعه که واسه خودش به در ودیوار نگاه میکنه یه خنده هم میکنه همیشه نیست بعضی اوقاته،نه مارو نمیبینه به درو دیوار نگاه میکنه

دوست عزیز نمیخام بترسونمت ولی بعضی تشنجا با حرکات اینجوری نشون داده میشن،حتما حتما حتما به یه فوق تخ ...

اتفاقا تشنجم تو زایمانم کرده به خاطر دیر اومدن دکتر بچم اکسیژن به مغزش نرسید ولی قرص فنوباربیتال میخوره همه رفتاراشم طبیعیه

اتفاقا تشنجم تو زایمانم کرده به خاطر دیر اومدن دکتر بچم اکسیژن به مغزش نرسید ولی قرص فنوباربیتال میخ ...

دوست عزیز لرزش اندام طبیعی نیست واسه این سن،تقویت ماهیچه های صورت با خنده ی بدون دلیل هم مال زیر دو سه ماهه نه ۵ ماه،حتما مراجعه کن،ضرر نداره،دختر فامیل ما دور از جون بچه شما  مغزش آسیب دید بخاطر اینکه نمیدونستن پرش عضله ی زیر چشمش تشنجه،

مجبور به تولید مثل نیستیم،یک فرق ما با حیوانات همینه   
دوست عزیز لرزش اندام طبیعی نیست واسه این سن،تقویت ماهیچه های صورت با خنده ی بدون دلیل هم مال زیر دو ...

دختر فامیلتون خوب بوده یهو اینجوری شده یا توی زایمان مشکل پیدا کرده

دختر فامیلتون خوب بوده یهو اینجوری شده یا توی زایمان مشکل پیدا کرده

بعدا بهش گفتن سر زایمان اکسیژن بهش نرسیده و یه درصدی فلج مغزی شده،دور از جون بچه ی شما،فقط تاکید میکنم،ببر یه فوق تخصص مغز کودکان،نه تخصص دیگه ای

مجبور به تولید مثل نیستیم،یک فرق ما با حیوانات همینه   
جدی کوچولوی شمام همینطور بود

دوست عزیز سن بچه های دیگرو هم بپرس،خنده ی بی دلیل واسه ۵ ماهگی نیست،بزار بری دکتر خیالتو راحت کنه،نه اینجا،مادرا در مورد احوالات بچشون اشتباه نمیکنن،اگه حس میکنی یه طوریه،ببرش دکتر،خرجش یه ویزیته

مجبور به تولید مثل نیستیم،یک فرق ما با حیوانات همینه   
دوست عزیز سن بچه های دیگرو هم بپرس،خنده ی بی دلیل واسه ۵ ماهگی نیست،بزار بری دکتر خیالتو راحت کنه،نه ...

مشکل ویزیتش و که ندارم حاضرم دارو ندارم و بدم بهشون میگم میگن چیزی نیست ولی به دکترامونم اعتمادی نیست 

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز