2777
2789
عنوان

ادم بدبخت

175 بازدید | 19 پست

سلام من 19سالمه سربازم ادمی ام که اصلا زبون ندارم کسی بهم چیزی میگه اصلا نمیتونم جوابشو بدم چیکار کنم اینقدر بی زبونم از خودم بدم میاد دوست دارم بمیرم راحت بشم اصلا بلد نیستم از حقم دفاع کنم کسی فش بده چیزی نمیتونم بگم بهش مثلا سربازا اینجا تیکه میندازن هرچی میگن هیچی نمیگم چیکار کنم

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

خب یادت باشه اگه نتونی از خودت دفاع کنی بقیه یه لقمه ات میکنه ،اگر چه دفاع کردن منظورم با احترام جواب دادنه ..

به مرور رفتارت بهتر میشه شاید اگه سرکار برین و افراد مختلف و رفتارها رو ببینی کم کم درست میشی

خب یادت باشه اگه نتونی از خودت دفاع کنی بقیه یه لقمه ات میکنه ،اگر چه دفاع کردن منظورم با احترام جوا ...

نمیتونم از خودم دفاع کنم اصلابلد نیستم چیکار کنم

فقط ۱۹ سالته ،نگران نباش،بعد سربازی سرکار برو ،بعد مجبور میشی رفتارتو تغییر بدی

خوب تو سربازی سربازا بهم تیکه میندازن فش میدن هیچی نمیتونم بگم بهشون اشکاا نداره

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792