2777
2789
عنوان

از دیت برگشتم خیلی بد بود 😐😂

201 بازدید | 15 پست

با ماشین دور زدیم . چیزی ک نخرید بخوریم این هیچ بعد هی دستمو میگرفت دستمو میزاشت رو پاش گفتم حالا میفهمه خودش دست اشکال نداره دیدم بوسم میکنه گفتم واسه دیت اول زود نیست بنظرت گفت نه من چون خوشم اومده ازت احساس راحتی میکنم باهات🤣 منم گفتم من نمیکنم.  اسکل انگار بچه ۱۲ ساله ام میخواد با حرفاش گول بزنه . چیزی نمیگفتم همونجا منو میمالید اصن تقصیر خودمه از اول باید میرفتم رستوران ولی از طرفیم میگم خوب شد اینکه انقد هوله دیت اول نمیکردم دیت دوم میکرد . حالا پیامدداده خوش گذشت فلان بلاکش کنم یا توضیح بدم که دنبال رابطه جدیم ادامه ندیم بهتره ؟؟

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

بلاکش کن

چرا نزدی تو دهنش وقتی بهت دست زد؟ دست زدن اصلا اوکی نیست، شل بیای این حیوونا تا تجاوزم پیش میرن

روزی سگی داشت در چمن علف می‌خورد. سگ ديگری از کنار چمن گذشت. چون اين منظره را ديد تعجب کرد و ايستاد. آخر هرگز نديده بود که سگ علف بخورد! ايستاد و با تعجب گفت: اوی ! تو کی هستی؟ چرا علف می‌خوری؟! سگی که علف می‌خورد نگاهش کرد و باد در گلو انداخت و گفت: من؟ من سگ قاسم خان هستم! سگ رهگذر پوزخندی زد و گفت: سگ حسابی! تو که علف می‌خوری؛ ديگه چرا سگ قاسم خان؟ اگر لااقل پاره استخوانی جلوت انداخته بود باز يک چيزی؛ حالا که علف می‌خوری ديگه چرا سگ قاسم خان؟ سگ خودت باش...     #زمستان بی بهار / ابراهیم یونسی

چرا همون موقع بهش تشر نزدی !!!مگه شهر هرته چی فکر کرده پیش خودش بدن هر کس حریم شخصیش هست به چه حقی اجازه داده دست بهت بزنه اونم تو دیت اول🤔جالبه که گوشی رو حریم شخصی میدونن همه و اگه کسی دست بزنه ناراحت میشن ولی بدنشون و جسمشون اگه کسی دست بزنه همونجا نمیزنن دهنش

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز