2789
عنوان

عروسمون😐

| مشاهده متن کامل بحث + 574 بازدید | 35 پست

دخترا من از پف پلک بالا و  پف و گودی زیر چشمم واقعا کلافه شده بودم 😭 پیش دکتر کیوان رضایی عمل پلک بالا و پایین انجام دادم 😊

پلک پایینم بدون بخیه بیرونی بود و الان خیلی جوون‌تر و شاداب‌تر شدم 😍

جای بخیه پلک بالا هم اصلا تو چشم نیست.

هرکی میبینتم میگه چقدر سرحال و جوون شدی ❤️😍

اگر خواستین من دکترمو از اینجا پیدا کردم

خب دخترعموي داماد كه رقص چاقو نميره

ناراحت نشو كاش از اول ميگفتي نه

لطفا براي ساخته شدن خونمون صلوات بفرستيد❤️ خدا رو چه ديدي شايد پر گرفتيم،شايد خنده هامونو از سر گرفتيم،نگو چي گذشت و نگو چي كشيديم شايد شب تموم شد خدارو چه ديدي؟ شايد جون گرفتم، شايد دستتو زير بارون گرفتم ، تو شايد دوباره به دادم رسيدي ،شايد خنده برگشت، خدارو چه ديدي؟ ~مازندراني💚🌱

سخت نگیر برو عروسی برقص واسه خودت

شما ۱۰ هیچ، زندگی رو بردی🥲

به نام خداوند بخشاینده مهربان/ والعصر/ ان الانسان لفی خسر/ قسم به زمان/ به راستی انسان در زیان بزرگی است. فخر رازى مىگويد: "انسان در دنيا مانند يخ فروشى است كه هر لحظه سرمايه اش آب مىشود و بايد هرچه زودتر آن را بفروشد و گرنه خسارت كرده است." دنيا مانند بازاری است که تمام مردم عمر و توان و استعداد خودشان را در آن عرضه مىكنند و فروش جنس در اين بازار اجبارى است. برندگان واقعی کسانی اند که عمر خود را با خدا معامله میکنند. آنان عمر فانی را باقی میگردانند.

خواهر داماد میرقصه ،عروسی دوستم ۷نفره رقص چاقو رفتیم ۷تا دوست عروس

دوست عزیز

سنگ سنگین سرجاشه

هیچ وقت خودتو سبک نکن

همین که بهت گفته،، خب اونم اختیار عروسیشو داره، فکر کن عروسیه خودت بود و دختر عموی داماد قرار بود برات رقص چاقو بره ، چه حسی می‌شدی؟؟ خدایی بگو

خب دخترعموي داماد كه رقص چاقو نميرهناراحت نشو كاش از اول ميگفتي نه

تقصیر خواهر داماده الان بهم گیر داده بود باید رقص خواهرا که میشه توهم بیای ولی عمرا من قبول کنم دیگه بخاطر عروس 

مشکلی با دختر عمو هام ندارم همیشه بهم محبت داشتن

تقصیر خواهر داماده الان بهم گیر داده بود باید رقص خواهرا که میشه توهم بیای ولی عمرا من قبول کنم دیگه ...

اره نرو

زماني كه مهمونا ميرقصن برو برقص 

لطفا براي ساخته شدن خونمون صلوات بفرستيد❤️ خدا رو چه ديدي شايد پر گرفتيم،شايد خنده هامونو از سر گرفتيم،نگو چي گذشت و نگو چي كشيديم شايد شب تموم شد خدارو چه ديدي؟ شايد جون گرفتم، شايد دستتو زير بارون گرفتم ، تو شايد دوباره به دادم رسيدي ،شايد خنده برگشت، خدارو چه ديدي؟ ~مازندراني💚🌱

واقعا من برا همه چی ناراحت میشم

باید تمرین کنیم ناراحت نشیم واقعا

دنیا دو روزه

چرا اینقدر برای خودمون سختش میکنیم

به نام خداوند بخشاینده مهربان/ والعصر/ ان الانسان لفی خسر/ قسم به زمان/ به راستی انسان در زیان بزرگی است. فخر رازى مىگويد: "انسان در دنيا مانند يخ فروشى است كه هر لحظه سرمايه اش آب مىشود و بايد هرچه زودتر آن را بفروشد و گرنه خسارت كرده است." دنيا مانند بازاری است که تمام مردم عمر و توان و استعداد خودشان را در آن عرضه مىكنند و فروش جنس در اين بازار اجبارى است. برندگان واقعی کسانی اند که عمر خود را با خدا معامله میکنند. آنان عمر فانی را باقی میگردانند.

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792