2777
2789
عنوان

دوست پسر

| مشاهده متن کامل بحث + 184 بازدید | 31 پست
اگه با این دید میخوای وارد رابطه بشی اصلا نشو چون پسر یا دختر مردم وسیله ای نیستن که کسی رو نجات بدن ...

خب چکار کنم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


خب چکار کنم

همه چی حتما پول نیست تو این انجمن های رایگان شرکت کن برو تو پارکی چیزی بدو دوتا رفیق خوب یا دختر خاله ای چیزی که داری هفته ای یکی دوبار با هم دربیاید بیرون و این چیزا فیلم و سریال حال خوب کن شروع کن نقاشی کن اگه استعداد داری اگه لپ تاپ داری و میتونی برو تو یوتوب دوره ورد پرس و سئو یاد بگیر و پول دربیار خیلی کارا میشه کرد فقط ذهنتو کنترل کن

همه چی حتما پول نیست تو این انجمن های رایگان شرکت کن برو تو پارکی چیزی بدو دوتا رفیق خوب یا دختر خال ...

اینجا نیس

دختر خالم تو یه شهر دیگه متاهله

حوصلم نمی کشه میگم که افسرده شدم

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

اینجا نیسدختر خالم تو یه شهر دیگه متاهلهحوصلم نمی کشه میگم که افسرده شدم

ببین من خودم پسرم ولی همچین چیزی رو اصلا بهت پیشنهاد نمیکنم که وارد رابطه بشی چون افسرده ای خیلی راحت میشه ازت سو استفاده کرد عین واقعیت پس اول خودتو درست کن بعد که با خودت کنار اومدی اون موقع میتونی وارد یه رابطه خوب بشی میدونی چرا بهت میگم چون وابسته میشی بعد پسر ازت یه چیزی میخواد بعد تو نمیتونی یا نمیخوای جواب مثبت بدی اکثرا پسرا هم بعد از نه شنیدن راجب اون مسائل میزارن میرن بعد تو میمونی و افسردگی ای که دو تا سه برابر شده

ببین من خودم پسرم ولی همچین چیزی رو اصلا بهت پیشنهاد نمیکنم که وارد رابطه بشی چون افسرده ای خیلی راح ...

😂برادر تو زندگی من ندیدی نگران نباش بره شهر پره پسره بود بود نبود هم نبود من ادم وابسته شدن نیستم تو این همه سال به خانواده خودمم وابسته نشدم بی خیال

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

یعنی درست شدن زندگیت رو تو ارتباط داشتن با یه پسر میبینی؟

نه کلا تو ارتباط می بینم

راستش الان که فکر کردم من حتی نمی تونم با جنس مخالف درست حرف بزنم اینا زیادیه برام

از غم ناگفته در جوانی صدسالم شده گرچه خنده به لب دارم غصه ام بی انتهاست

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829
2791
2779
2792