ella84 مدیر عضویت: 1402/04/22 تعداد پست: 4914 عنوان رل میخوام | مشاهده متن کامل بحث + 206 بازدید | 19 پست بچه ها عذر میخوام از همگی بابت عنوان من اومدم سرکار ولی نمیتونم با کسی ارتباط بگیرم همش تو خودمم خودم رو سانسور میکنم ووووبهم میگن مغروری ولی اینجوری نیست نمیتونم با کسی ارتباط بگیرم خجالتی ام 1404/07/10 | 20:02 0 نفر لایک کرده اند ... گزارش تاپیک نامناسب
ella84 مدیر استارتر عضویت: 1402/04/22 تعداد پست: 4914 سغی کن حرف بزنین باهم باهم بیرون برینصمیمی شو باهاشون ولی نه جوری که فکر بد راجبت بکنن.. اگه کلا تا آخر کار سرم تو لاک خودم باشه بَده؟
nomoretime عضویت: 1403/05/15 تعداد پست: 1370 الان اوکی اوکییی؟ بستگی به تعریفت از اوکی دارهمن هنوزم که هنوزه کم حرفم و توی خودمم ولی یموقعا یهو شرو میکنم گرم میگیرم تقریبا با همه رفیق شدم
bira_p عضویت: 1403/08/25 تعداد پست: 7828 اگه کلا تا آخر کار سرم تو لاک خودم باشه بَده؟ فک میکنن اووو این چ مغروره.. 🌍 عالمی را یک سخن ویران کند..🌱
دوست،دارم_ عضویت: 1400/09/19 تعداد پست: 8891 قرار بود یکی برام بزارین یکی اگه قانعت کنه باشه بیاوردار 😂
lotooos عضویت: 1402/10/18 تعداد پست: 1533 قرار بود یکی برام بزارین دیرکردین دیگهانشاالله بار بعدی من خيلى سعى ميكنم جدى نگیرم ولى متاسفانه موهام جدى میگیرن...