2777
2789
عنوان

عروسا بگن

| مشاهده متن کامل بحث + 218 بازدید | 21 پست

نی‌نی سایتی‌های عزیز

دنبال یه جای مطمئن برای یاد گرفتن نکات بارداری، نگهداری نوزاد، تربیت کودک و بهبود رابطه با همسر هستی؟

توی کانال "بله" ما هر روز:

✅ نکات کاربردی مادر و کودک

✅ آموزش‌های تربیتی

✅ توصیه‌های روانشناسی خانواده

✅ ایده‌های رشد و بازی با کودک

✅ مطالب سلامت زنان و بارداری

و کلی مطلب جذاب دیگه منتشر می‌شه...

به جمع ما بپیوند و از این محتوای  کاربردی استفاده کن.  🌷

وا چه عمه ای😒😒من هرکی بگه شبیهته بیشترذوق میکنم

جالبش اینه قیافم خداروشکر سر تره

تواز همانجا که بریده شده ی، سبز میشی. تا زمانی که به پختگی عقلی و ذهنی نرسیدی لطفاااا عاشق نشید و...

جالبش اینه قیافم خداروشکر سر تره

بعضی عمه هابدجنسن عمه ها منم اونطورن ولی من کلا برادرزاده هامو دوس دارم فرقی نداره اونیم که شبیه مامانشه تازه ازهمه بیشتر اونو دوس دارم چون اولین نوه مون بوده

بچه منم شبیه عمه و عموشهحس خوبیه چون عمش خوشگله 😁


😂😂میدونی من چشم رنگیم دخترداداشمم چش رنگیه این ویژگیه خیلی تابلوئه البته توهمون نگاه اول همه میگن عه این خوکپیه عمشه شکل صورتشم مث منه

بعضی عمه هابدجنسن عمه ها منم اونطورن ولی من کلا برادرزاده هامو دوس دارم فرقی نداره اونیم که شبیه مام ...

خیلی 

اصلا منطق و استدلال رو نمیفهمن با اینکه هر چهارتا دبیرن 


خیلی هم عاشق پسر هستن و کمتر به دختراشون اهمیت میدن 

شوهراشونم انگاری برده هاشونن دلم خیلی میسوزه براشون

تواز همانجا که بریده شده ی، سبز میشی. تا زمانی که به پختگی عقلی و ذهنی نرسیدی لطفاااا عاشق نشید و...

گلم بستگی به خواهر شوهر داره که طرف خوشحال بشه یا نهشما خودتم باشی از اینکه بگن بچت شبیه خواهر شوهر ...


خودم زیاد آدم بدی نیستم سرم تولاک خودمه فتنه نیستم البته نظرخودمه🤣ولی خوب همینقد بدون یکی از زنداداشام هفت ساله اومده توخانوادمون تاحالا باهم قهرنشدیم ولی یکیشون کمی اذیت کنه شانزده ساله اومده توخانواده روزای خوب داشتیم قهری هم داشتیم یکم این اذیت کنه هرچی هم میخا مشکل پیش نیاد نمیشه ازیجا قهریش شروع میشه البته بااومدن این یکی که ادم عاقلیه اونم یکم عاقلتر شده کمتر تنش بوجود میاد بینمون گاهی صده گاهی صفر مشکل اینه تعادل نداره تو رابطه 

ولی خودم دوس ندارم بچم شبیه خواهرشوهرام باشه🤣🤣چون اهل فتنه گرین البته من ده ساله زنداداششون شدم تاحالا رومون تورو هم بازنشده من ادم محافظه کاریم تورابطه ولی بابقیه جاریام که بعدمن اومدن وفامیلن خیلی در تنش هستن باهمدیگه به قول شوهر خواهرشوهرم من یک باسیاستیم میگه فقط خودش میدونه چکارکرده وخدای خودش😂 فرارکردم یه گوشه دور ازمحل زندگی اونا بدوراز حرف وحدیث🤣🤣🤣

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

حس شیشم هستم

rahahjkl | 12 ثانیه پیش
2791
2779
2792
پربازدیدترین تاپیک های امروز
داغ ترین های تاپیک های امروز