2789
عنوان

یه تابستون دیگه ام گذشت

280 بازدید | 36 پست

به نام خدا(:

خداروشکر تابستون خوبی بود اما من مشتاق پاییزمممممممم خداروشکر که داره میاد خدایااااااااااااااااا:)❤️

از شما چه خبرا؟!

به عواقبِ کارهات فکر کن(:

چند نفر از دوستام وقتی خونمون اومدن اولین چیزی که پرسیدن فرشمون بود! 😂

طرحش خیلی خاصه و اصلاً شبیه فرش‌های معمول بازار نیست. من از فرش زانیس خریدم، قبل از خرید هم با پرو مجازی، فرش‌ها رو داخل خونه خودمون دیدم و خیلی راحت‌تر تونستم انتخاب کنم.

راستی خرید قسطی با اسنپ‌پی و دیجی‌پی هم دارن.

اینجا کلیک کن تا سایتشون رو ببینی.


ناموصا تابستون کجا خوب بود برق آب ک‌ نداشتیم کلا پختیم از گرما حالا درسته ‏تو پاییز برام نریدن ولی حداقل آدم تو هوای خنک‌تری بدبخته

اگه ی بار با موی خیس ک بوی شامپو میده بغلت بخابه میفهمی چرا ملت میرن زن میگیرن..🌹 اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن جغلـــه

ناموصا تابستون کجا خوب بود برق آب ک‌ نداشتیم کلا پختیم از گرما حالا درسته ‏تو پاییز برام نریدن ولی ح ...

دیگه نباید ناشکری کرد ؛ از کلمه های بهتری استفاده کن

به عواقبِ کارهات فکر کن(:

دیگه نباید ناشکری کرد ؛ از کلمه های بهتری استفاده کن

بقران پختیم برج 5

الان خداروشکر خیلی خوب شده

#خدایا_شکرت‍ ‍ 

اگه ی بار با موی خیس ک بوی شامپو میده بغلت بخابه میفهمی چرا ملت میرن زن میگیرن..🌹 اگه با نظرم مخالفی ریپ نزن جغلـــه

ارسال نظر شما

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت قوانین و مقررات نی‌نی‌سایت می‌باشید

2829

جدیدترین تاپیک های 2 روز گذشته

سوتی دادن

urr | 16 ثانیه پیش
2791
2779
2792
داغ ترین های تاپیک های امروز